Bye bye 2012 !

by - 14.37

Mikäs sen parempaa kuin aloittaa vuosi 2013 muistelemalla vuotta 2012 ! Ja kerron tässä nyt sitten, että oli ihan mahtava uudenvuodenaatto ihan mahtavassa porukassa ! :) En oo vähään aikaan ainakaan tanssinu noin paljon... ;D

oon hirvee sieni ku lasi tyhjänä tossa TAAS.... :DD

Mitä odotat vuodelta 2013?
Valmistumista, töitä, uutta kotia kenties, uutta rakkautta (tai jotain vastaavaa, hehe), uusia tuulia muutenkin mun elämääni !

Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana?
Hmm, oon saanut uusia kavereita vaikka kuinka paljon, ja kai mä sitten oon lähentynyt joidenkin kavereiden kanssa niin, että niitä voi kutsua jo ystäviks. :)

Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt?
Ollut niin rakastunut, että se on oikein sattunut, tehnyt tyhmiä päätöksiä ihmissuhteissa. Ja saanut uuden työpaikan ! Oon mä kyllä muuttunutki ihmisenä ihan hurjasti omasta mielestäni, sitä se kipu teettää ?

Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?
Kyllä, mutta se sai sitten päätöksensä tänä vuonna myös.

Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta.
Ystävien kanssa tuli tehtyä kaikkea ihan päätöntä ja hauskaa, niitä hetkiä en unohda ! Myös rakkauteni kanssa tuli tehtyä kaikenlaista, jotka säilyy muistoina mun ajatuksissani.


Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana?
Kai mun ex oli mun ystävä, joten kyllä. Tai en tiiä ollaanko riidoissa, mut ei me kyllä sovussakaan olla. En mä siis hirveesti riitele ihmisten kanssa.

Oletko muuttunut paljon viimeisen vuoden aikana?
Olen, esim. musta on tullu rohkeempi ja uskaliaampi, uskallan olla spontaanimpi kuin ennen.

Oletko lihonut?
En oo käyny vaa'alla, joten en tiedä. :D

Oletko saanut porttikieltoa mihinkään tämän vuoden aikana?
En, ihme kyllä !

Oletko ollut elokuvissa yksin tämän vuoden aikana?
En, mut kai sitä vois kokeilla joku kerta ens vuonna !

Oletko ottanut tatuointia/lävistyksiä viimeisen vuoden aikana?
En, mutta tatuointi on jo valmiina suunniteltuna yms. Nyt sitten pitäis saada jostain rohkeutta toteuttaa se (ja rahaa). :D

Kuka oli paras uusi tuttavuus?
Näitä on kyllä todella paljon, oon tutustunu meiän luokkalaisiinki tosi paljon, ja ihan hyvä luokka meillä on ! Plus sitten ystävien kautta tullu näitä uusia tuttavuuksia, mut kyl ehkä randomein oli yks eskarissa samaan aikaan ollu poika, joka muisti mut vielä 14 vuoden jälkeen. :D

Synnyttikö kukaan läheisesi?
Ei synnyttänyt, en edes minä !

Kuoliko kukaan läheisesi?
Ei onneksi.


Missä maissa kävit? 
Olin niin tylsä ja hengasin vaan Suomessa, ellei sit ruotsinlaivalla käyntiä lasketa. :D

Mitä haluaisit vuodelta 2013 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2012?
Olla todella onnellinen, ilman murheita.

Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2012? 
Näitä on monia, enkä kauheen hyvin muista mitään päivämääriä ku muistan aina kaikki tapahtumat paremmin. :)

Vuoden suurin saavutuksesi?
Muutto Turkuun. The best thing ever.

Ja suurin epäonnistuminen?
Rakkauselämä.

Kärsitkö vammoista?
Mun kaikki vammat on henkisiä.

Mikä oli paras asia, jonka ostit? 
Mokkula, jouduin käymään meinaa dna-kaupassa hakees uuden, mau... ;)

Kenen käyttäytyminen ansaitsisi kiitosta? 
Kaikkien mun ystävien. Kiitos. <3

Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta? 
Nykyisen ex-poikaystävän.

Mihin käytit suurimman osan rahoistasi? 
Vuokraan.

Mistä innostuit eniten? 
Kämpästä, rakkaudesta, Magic Mikesta (hehehehhe), ihastumisista.

Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi? 
Huomattavasti surullisempi, mutta kyllä mä täältä pohjamudista vielä nousen joku päivä !

Lihavampi vai laihempi? 
En tiedä, varmaa suht sama. :D

Rikkaampi vai köyhempi? 
En oikeestaan tiiä. Varmaan kuitenki rikkaampi, vaik ei ihan heti uskois !

Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän? Entä vähemmän? 
Enemmän: töitä, hengaillut ystävien kanssa, ollut vanhempien kanssa, uskaliaampi.
Vähemmän: masentunut, vatvonut turhia asioita.


Miten aiot viettää uuden vuoden? 
No tää alkuvuosi näyttää menevän flunssan kourissa ainakin. Mutta aion olla uskaliaampi ja tehdä niitä asioita, joista tuun onnelliseksi. Toivon mukaan saavutan mun unelmiani kans.

Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi? 
Helmikuun eron ja siitä seuranneen laskusuhdanteen.

Rakastuitko vuonna 2012? 
Rakastuin uudestaan samaan ihmiseen. Monta kertaa.

Mikä oli mieluisin TV-sarja, jota seurasit? 
Salkkarit varmaa, lool. :D

Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan? 
Viha on vahva sana, en koe vihaavani ketään.

Mikä oli paras lukemasi kirja? 
Varmaan The Lying Game, luin sen englanniksi, mikä saavutus ! :D

Entä musiikillinen löytö?
Näitä on niin monia, et lista olis loputon. :D

Mitä halusit ja sait? 
Asunto.

Mitä halusit, muttet saanut? 
Vastarakkautta.

Mitä teit syntymäpäivänäsi? 
Oltiin eka alottelees kaverin tykönä hyvällä porukalla ja siitä sitten mentiin Amarilloon. Tai osa meni. Silti mahtava reissu. :D

Ketä kaipasit? 
Lauraa, se asuu niin kaukanaaaa. :(

Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
Lääkkeet (hehehehehe). Okei ystävät tietty ! :)

kuvat: weheartit

You May Also Like

0 comments