Workoutpost !

by - 22.07


Mä oon päättäny alottaa ihan uuden vaiheen elämässäni, nimittäin kuntoilun ! (Koska aikaa on aivan liikaa ja sillee, hehheh). Oon ruvennu käymään kuntosalilla kahdesti viikossa ja sit yleensä viikonloppuisin käyn vielä lenkillä. Ja on muuten ollu jotenkin parempi fiilis. Ja tuloksetkin alkaa pikkuhiljaa näkymään kehossa: just tänään kattosin, niin mulle on tullu käsilihaksia ihan kiitettävästi lisää ja näytän voimakkaalta ! Tästä eteenpäin sitten vaan, jalkoihin pitäis saada vielä jotain muotoja ettei tarvii kuulla ainaisista tikkujaloista. :D

Oon kans päättäny pitää pienen herkkulakon (lue: suklaalakon) helmikuussa. Jos selviäis kuukauden ilman mitään suklaata ! Ja ajattelin kans alkaa kattomaan vähän mitä suuhuni pistän, ettei aina mitää epäterveellisii ruokii tulis syötyä. Ja jos omistais jonkun lenkkeilykaverin (ts. koiran) saattais olla enemmän inspiraatiota lähtee tonne ulos tarpomaan säällä kuin säällä. Mut mä tyydyn meiän kissaan.... :D

Ja tähän loppuun tämmösii inspiroivii kuvii jos vaik tää motivaatio vielä kasvais tästä ! :) Tuli melko lyhykäinen postaus mut eipä mitää erikoisii ollu, ens kerral ehkä enemmän asiaa !




kuvat: weheartit

P.s.


POTATOOOOOOOOO !!!!!

You May Also Like

0 comments