Anything could happen

by - 20.01

Tulin vaan ilmottelemaan tänne, että oon hengissä ja selvisin tuosta kamalasta päivästä ! Eipä mulla muuta oikeestaan oo, viikonloppuki menny melko rauhallisissa tunnelmissa ja univelat taas vähäks aikaa poissa. Katotaan sitten ens viikon jälkeen jos niitä taas kertyy...

Edelleen näen ihan hirveitä unia, joiden jälkeen tulee sellainen fiilis että miksei ne vois olla totta. Niin monta kertaa oon nähny näitä samantyylisiä unia, vain paikka ja aika ovat muuttuneet. Kai tää sitten jossain määrin kuuluu tähän parantumisprosessiin, ja on välttämätön. Toivon vaan, että tulevaisuudessa saisin nukkua uniani rauhassa ilman, että herään tuskaisena ja alan parkumaan..

Viikon musiikillinen löydös on ollut ehdottomasti Ellie Goulding. Oon ihan hirveesti kuunnellu tämän naisen musiikkia tässä, ja oon ihastunut. Alla muutama videolinkki biiseistä (myös se tunnetuin värssy).






Tänään olin erikoisella "lenkillä", nimittäin tarposin meiän takapihan metikössä. Oli kyllä kannattava, sillä ihan törkeen upeet maisemat oli ja tulipaha kuntoiltua siinä samoillessa niissä kinoksissa !

Ja niin noihin valmistujaismekkoihin liittyen, heivasin nuo kaikki takas nellylle, uskon että keväämmällä tulee kivempia ja värikkäämpiä luomuksia. Odotus palkitaan ! (Toivon mukaan. :D) Uus paketti on tulossa nellyltä, saas nähä koska ! :)

Ja huomenna piiiitkästä aikaa mennään parhaan ystävättäreni kanssa shoppailemaan ja viettämään aikaa ! Luvassa olis ainakin Myllyä sekä Ikeaa, ehkä johonkin muuallekin eksytään never know... :D



Freessinä ja sillee.... :D

Kuvat: Google (Ellien kuvat) & alimmaiset omaottamat




You May Also Like

0 comments