Bad day

by - 21.35

Tää päivä on ollu niin perseestä ku olla ja voi, kaikki on menny suurinpiirtein päin mäntyä. Ei niin mikään asia oo toiminu ! Kaiken lisäks heräsin yöllä ihan tuskanhiestä märkänä ja aloin parkumaan, näen edelleen ihan hirveitä unia enkä tiiä mitä mun pitäis tehä niitten kanssa... Kaiken lisäks mulla on ollu ihan tajuton päänsärky koko päivän, jouduin tekee ylitöitä tänään tyhmien maksunpalautuslistojen takia + tein kuulemma asioita ihan väärin (kuitenkin tulivat tehdyksi, eiks se yleensä se pääasia oo !!?!), salilla en jaksanu tehä mitään ja tein vaan puolen tunnin treenin, yks mersukuski päätti tulla kolmion takaa mun eteeni (pari senttiä jäi vajaaks ettei valkoisessa mersussa olis tällä hetkellä punainen raita !!), mulla on erittäin yksinäinen olo sekä naistenvaivat vaivaa ja pahasti.

Näitä huonoja päiviä onneks on vähemmän, ja onneks tää päivä on jo takanapäin. Mun onnekseni siis ! Toivon mukaan huomenna taas elämä hymyilis edes pikkasen mulle. :) (Pliis ?)


kuva: tumblr.com

You May Also Like

0 comments