Something new to write

by - 23.10


Jestas että aika menee tooosi nopeesti ! Kelasin että enää semmoset viis viikkoo neljä päivää työharjotteluaki jäljellä, oon niin tottunu olee tääl täyshoitolassa (ts. kotona) et mitenköhän mä taas pärjään siellä Turussa yksikseni. :D Tai ainaki luulen että oon sitten siellä yksin nyhjöttämässä, kun tää kämppis nyt varmasti on poikaystävänsä luona ahkerammin. Mut pakkohan mun on tähän yksinasumiseen tottua !

Jotenkin päivä päivältä mun muuttamisinto kasvaa ja kasvaa ja tulevaisuudensuunnitelmat selkenee. Tällä kertaa mä ihan tosissaan aion lukea niihin pääsykokeisiin ja selviytyä myös siitä matikkaosuudesta ja harjoitella ahkerasti englantia. Tällä kertaa mun on pakko päästä sisään !

Tänään oltiin kaupoilla isin kanssa, ja matkaan tarttuneista tavaroista kuvia alla. Tosin toi Cosmo tarttu jo perjantaina mukaan kuten myös suklaalevy, josta on jo syöty puolet.... Se siitä herkkulakkohelmikuusta !



Ostin neljä kappaletta noita kastehelmi-kulhoja, hintaan 7e/kpl. Ripsivärejä sai kaks 15 e:lla, toinen menee kämppikselle. Kynsiviilat makso 2e.


 Suklaa ja Cosmo, mikä olis parempaa ? :)


Tämmöset kastehelmituikut oli kans tarjouksessa, 8e/kpl. Nää on kyllä äidin mut kuvailimpa nyt vähä. :D

Eilen oli hurja ilta (taas), iltaan mahtu kämppis, pari randomtyttöä (joita en siis itse tuntenut entuudestaan), es:ää, kelkkaa, siideriä, naurua ja tanssia. Ei siitä sen enempää siis !

Auto pääs tänään katsastuksesta läpi, saan taas sen kanssa ajella tuolla. Sille on iskeny joku ihmeen murrosiän vaihe kun se temppuilee mun kanssa ihan hirveesti. No mutta nyt pitäis sit kaikki olla taas kunnossa, saas nähä kuinka kauan. :D Ja mun varpaassa on varmaan hiusmurtuma. Meninki sitten kolauttaa sen salilla...

P.s. Suomen euroviisuedustaja on kyllä melkonen läppä, eipä tuu tänne sitä euroviisuvoittoa siis tälläkään kertaa.... :D Ding dong.
   
Ylin kuva: tumblr.com, muut omaottamia.

You May Also Like

0 comments