Vaateostoksia viikolta !

by - 17.12

Aattelin heittää tähän hiukan mun ostoksia. Tilasin siis "hiukan" tavaraa H&M:ltä, mut vaan nää sitten loppujen lopuks jäi mulle. Eipä taas voi rahan menemistä estää, alennusmyynnit on tuhoisia aina.... :D


Pari isoa H&M:n pakettia mulle saapui postissa, ihan ku joulu olis ollu taas !!


Huono kuvalaatu, kiitos kamera... Molemmat oli kivat pökät, harmaat 9,95e ja siniset 19,95e.



Nää kengät on kyllä ihan täydelliset, vaikka alkuun mietin pitkään otanko näitä. Aattelin, että ne näyttää mun jalassa ihan hölmöiltä ! Äiti ja kaverini sitten suostuttelivat mua pitämään nämä, kevättä odotellessa siis ! Nää oli alennuksessa puoleen hintaan, 12e, ja mahtuivat äidillekin (sen takii varmaa suostutteliki mut pitää nää). :D

Oon eniten innoissani siis noista kengistä, ei niitä ihan vielä kuitenkaan voi pitää, tuolla kamalassa kelissä ne menis pilalle. Nää on ekat vaaleet kengät, jotka mulla on pitkästä aikaa, joten pitää olla varovainen etten näitä pilaa !! Nää oli todella mukavat jalassakin, eikä mulla oo ennen ollu tollasia tolppakorkoja. Kerta se on ensimmäinenkin siis. :)

Tää päivä menee löhöillessä ja töllöä kattellessa, edelleen univajetta perjantain reissusta... Ei pitäny mennä ku yksille RHC:hen, mut löysin sitten taas itteni kuitenkin Vegasin tanssilattialta smirrepullo kädessä (ja miesten keskeltä kaiken lisäks)... Ihan perusreissu siis. :D Ja 8.3. olis CH-CH-CHEEK Himoksella, jonne aion muutaman kaverin kanssa mennä. okkKEEEEEI !!!

You May Also Like

0 comments