Heei, kuuleeks mua kukaan vai ooks mä yksin, ooks mä yksin ?

by - 9.00

Jotenkin tää hyvä fiilis sen kun jatkuu ja jatkuu, taidan ihan oikeesti olla parantumassa ja pääsemässä pois täältä pohjamudista. Ja se on vain ja ainoastaan positiivinen asia. Ja osittain kevään ansiota, tulispa se oikein kunnolla ni ehkä mä piristyisin vieläkin enemmän. :)

Torstaina juteltiin pitkästä aikaa mun koulukaverini kanssa teen ja kuningatarpitkon sekä Dr. Philin ääressä, ja oli mukava nähdä taas häntäkin ennen kouluun paluuta. Näitä toisia kahta mä en kyllä oo vieläkään saanu tavoitettua siitä, koska me nähään mutta eiköhän tässä joku viikonloppu. Ja tänä iltana mun tulevaisuudensuunnitelmat opiskelujen suhteen meni uusiks, siitä lisää ehkä seuraavassa postauksessa (kun stressaan mihin haen ens viikolla alkavassa yhteishaussa !)

Perjantaina tuli mun Nelly -paketti ja sieltä nappasin ton supermukavan paidan. Tota kehtaa käyttää kyllä kesällä ja bilettämässä, ja kivaa materiaalia ! Oli se sitten tosiaan pakko ottaa, makso vaan joku 7e (yltiöhalpa Nellyn vaatteisiin verrattuna mun mielestä, köyhä kun olen). :D

Tollanen ostos, huono kuva koska meiän kamera on yltiöhuono mut jotain osviittaa. Ehkä ens viikon perjantain jälkeen tulee sellainenki kuva missä mulla on se päällä, never knows ! ;)

Tänään käytiin katsastamassa ystävättären kanssa Skanssissa Bik Bok -liike, joka avattiin torstaina. Olihan se mukava liike, mutta mitään ei tarttunu mukaan tällä kertaa. Ystäväni sano ettei se ole hänen tyylinen vaatekauppa, mut mä jäin vähän kahden vaiheille. Siellä oli kyllä tosi kivoja vaatteita, mut toisaalta ei (hyvin selitetty juu-u. :D). Lopulta mulle tarttu mukaan vaan uusin Cosmo, Supersalmiakkipussi ja huulirasva sekä hammasharja, kaikki Citymarketista. :D

Tässä mun loppuviikonlopun suunnitelmat !! (So lame... :D)

Käytiin juomassa Skanssin Leonidaksessa ihan mielettömän hyvät valkosuklaakaakaot, oon niin rakastunut uudestaan ja kyseiseen kaakaoon. Ens kerralla vois kokeilla vaikka sitä tummasuklaakaakaota, eikä ollut edes kallis juotava. Mukana tulleet appelsiinitummasuklaapalaset olivat myös ihan mielettömän hyviä. Tuo putiikki on meikäläisen suklaarakkaan unelmapaikka, oikein taivas ! ♥

Omnomnom maistuu ! :D
Käväisin tuossa illemmalla myös rakkaan naapurini alias serkkuni tykönä, tuli siinä taas juteltua kaikki kuulumiset viimeisen parin kuukauden ajalta. Sitten se lähti veljensä tyköön, jonne mä en enää mielelläni astu enää jalallanikaan (syynä herran mielenvikaisuus, huoh rakas sukuni....). Serkkuni poikaystävä näytti innoissaan mulle näiden Levin kuvia, ja naureskeltiin niitäkin siinä ennen kuin tämä lähti edeltä "pippaloihin". Koneelta löytyi myös muutama hämärän illanistujaisen otos, joita ei varmaan koskaan nähdä missään... :D

Huomenna meikäläinen vaan löhöää ja lukee tota kirjastosta lainattua kirjaa, Riikka Pulkkisen viimeisin teos Vieras on nyt lukuvuorossa. Itse en ainakaan vielä ole haltioissani, eikä se ole mielestäni Pulkkisen parhaimpia teoksia. Itse tykkäsin ihan mielettömästi teoksesta nimeltä Totta, mutta voihan tuo uusin vielä yllättää. We'll see about that ! :)

Loppuun laimeita otoksia meikäläisen naamasta, koittakaa kestää ! Jatkan nyt leffan kattomista, Kasvukipuja tulee neloselta. :) (Olis muuten ainakin miljoona leffaa jotka pitäis/haluais käydä kattomassa teatterissa, kattoo missä välissä niitä ehtii sitten käydä töllöttämässä !)



Tätä mä popitan perjantaihin asti ! ;)
Kuvat: omaottamia

Songs in my playlist right now:

You May Also Like

0 comments