Kokkikolmonen ilmottautuu !

by - 22.09

Yep, se flunssa sitten tuli kuin tulikin sieltä, kurkku turvoksissa ja nenä tukossa ja pää särkee koko ajan ihan hirveesti. How lovely... No, jääpä aikaa sitten tehä koulujuttuja ja näitä postauksia enemmän !

Mutta tänään oon ollu jotenkin erityisen ahkera, johtunee varmaan tosta aivan järkyttävän ihanasta auringonpaisteesta ja lämmöstä tuolla ulkona ! Heräilin vasta joskus yhdentoista jälkeen ja hiukan järjestelin ja söin rauhassa aamupalaa. Aaa, oli niiiiin superkivaa heräillä ihan rauhassa ja tehä kaikki asiat ilman kiirettä. Joskus kahden jälkeen päätin lähteä kaupoille hakemaan vähän ruokatarvikkeita sekä heitin isille sen kortin töihin. Suuri lenkki tuli siis tehtyä ! Olis tehny mieli lähteä vielä lenkillekin tonne kivaan säähän, mutta en tiedä mikä mut uuvutti ihan tajuttoman väsyneeks, ja jäinkin sitten päikkäreille sisälle. Kun sitten joskus kuuden jälkeen heräsin, en jaksanu tehä enää mitään. Sinne meni se terveellisen elämän yrittäminen, nooo ehtiihän sitä sitten ens kuussa ja loppuviikosta taas urheilemaan !

Me so proud, vaimomatskuu you might say ! :D
En todellakaan oo mikään kokkausihminen, enkä suoraan sanottuna oo koskaan kokkaillu, en edes mitään makaronilaatikkoa. Oon niin surkee kaikissa noissa, että mun pikkuveli on hoitanu ittelleen tän meiän kokkailuinnon. Tänään tuli vaan joku inspis ja pyöräytin makaronilaatikon ! Mä en tiiä jäikö se sitten loppujen lopuks vähän "raa'aks" vai oliko se sitten vaan niin nestemäinen seos, mutta se maistu erilaiselta ku äipän loodat. Mutta hyvää oli ja syötyä tuli ! Tosin, oon niiin ylpee ittestäni, kun sain tonkin pyöräytettyä, että ei tiedä mitä alan kokkailee seuraavaks täällä ! Ostin pizza-aineksia valmiiks, jos sitten loppuviikosta söis omatekoista pizzaa, kun tuo loota alkaa tökkimään. :D

Ja eräs päivä tässä, kun kämppis sai mekkoja postissa ja sovitteli niitä päälleen, päätin minäkin sitten sovitella muutamaa päälleni. Ne mekot oli kokoa XS ja ne ei mahtunu mun päälle...! Oon siis lihonnu tai saanu lihaksia enemmän kroppaani, tiedä sitä sitten. Mutta kai tää hyvä asia sitten on, seuraavaks vaatteiden ostossa koko S mulle, ehkä jopa M pian ! :D Hurahdin myös tilailemaan muutaman mekon, toivon mukaan tulevat pian, niin saan ne sovitella rauhassa. Siellä olis yks kivanvärinen tulossa, joka oli alennuksessa, toivon sen olevan hyvä mulle. :)

Ilta jatkuu viinin juomisella (sori Noora, mä päätin juoda sitä tässä pois pikkuhiljaa :D) ja niinkin arkisesti kuin laskujen maksamisella ! H&M-lasku oli pienempi kuin luulin, positiivinen yllätys.

Koska siis Salkkareitahan ei voi selvinpäin kattella... :D




You May Also Like

0 comments