You're not there yet, keep walking.

by - 22.30

Kai sitä vois taas jotain kirjotella tän ulkoasun uudistuksen lomassa. Mä en ymmärrä miksen oo mihinkään tyytyväinen, vaan tavoittelen jotain täydellisyyttä parempaa tähän. :D Mut onhan tää mulle tärkee projekti tää blogi ni ansaitsee vain ja ainoastaan parasta !

Eilinen meni serkun kanssa pizzojen teossa, ja ruokalevon jälkeen lähdimme sitten lenkille. Kotopuolessa käytiin joskus jatkuvasti lenkillä vuodenajasta riippumatta, naapureita kun oltiin niin joka päivä melkein nähtiin, mutta nyt on asiat sen verran muuttuneet, ettemme enää ehdi käymään. Siihen tietty vaikuttaa se, etten enää asu kotona ja ettei serkkukaan oo enää hirveesti kotosalla. Tosin lupasin, että kesällä tehdään joku kivan pitkä pyörälenkki ! Käytiin lähikauppa Siwassa pyörähtämässä, ostettiin jätskit ja juotavaa ihanan sään kunniaks ja mentiin portaille syömään ja juttelemaan kaikennäköstä. Kotimatkalla oltiin niin reippaita, että käveltiin vähän kauempaa kuin suunniteltiin. Mutta oli kyllä niin hieno ilma, että uskaltauduin nahkatakin kanssa ulos. Voi sulaispa tuo lumi pois ja aurinko näyttäytyisi entistä enemmän tuolta pilvien takaa ja lämmittäis.




Siel on lintuja, ne laulo ku mentiin ton puskan ohi ja niitä oli melkoinen parvi siinä. :D

Illemmalla sitten pyörähdin taas porukoilla, ja mä en tajuu miten tää meiän ihana karvakasa jokaikinen kerta jaksaa odottaa mua siellä melko samoihin aikoihin. Eilen se oli kuulemma kattellu ikkunasta jo viiden aikoihin ja tarkkaillu, tuunko mä pian käymään. I love my dear cat. ♥ Sillä taitaa olla ikävä mua, kun taas häivyin noin vaan sieltä. Miten ihmeessä aina nuo lemmikit saa sut niin paljon paremmalle tuulelle, mäki eilen olin vähä allapäin (taas vaihteeks) vaikka serkku nyt oliki hengailemassa, ja heti ku kissani näin ni mieliala kohos melkein pilviin. Tän takia mun kissa on maailman tärkein mulle, se vaan aina jaksaa iloita mut nähdessään.

Ja mä ihan tosissaan tahon tänne mulleki jonkun lemmikin, harmi vaan ettei vuokranantaja salli semmosia. Joku pieni koira vois olla kiva, kissaa en uskaltais ottaa tänne ku pelkään, että se karkais. Vaikka semmonen olis helpompi ylläpitää. Hirvee lemmikkikuume, mut toi kotopuolen kissa vähä auttaa tätä kuumetta onneks. :)

Huomenna olis toisteks viiminen lomapäivä, kauheeta taas palata arkeen tän puolentoista viikon loman jälkeen. Oon niin tottunu jo tähän löhöilemiseen ja hengailemiseen kotona, voisin tehä tätä loppuelämäni. Tosin melko ykstoikkosta. :D Tän päivän siivoilun kunniaks huomenna en tee mitään, käyn syömässä hyvin ja vaan olen. Miks joku koulu on keksitty, tylsää. Laskin muuten, et enää 9 viikkoa koulua ni sitten mulla on (toivon mukaan) merkonomin paperit kourassa. That's my goal now ! Ja sen keskiarvon kohottaminen, en hirveen tyytyväinen ollu siihen meinaan (vaik kaikki sanoo et se on ihan sairaan hyvä, so what kolme numeroo antamatta ni pakko saada kaikista niistä se kolmonen !!). Opiskeluntäyteinen loppukevät tulossa, ainakin on tekemistä ettei tarvii vaan olla. :)

P.s. Mä tilasin mekkoja Nellyltä eikä ne oo vieläkään tullu, odottelen kans H&M:n pakettia saapuvaksi. Toivon mukaan ne tulis ens viikon aikana, en malta odottaa niitä aaaa !!!

You May Also Like

0 comments