Birthday wishes

by - 21.17

Synttärilahjapostauksen lupasin tehä, joten tässäpä sitä sitten kerrakseen ! Ja korostan nyt tässä vielä, että tiedän 100% tarkkuudella, etten noista mitään tuu saamaan paketeista. En ainakaan kavereiden paketeista. Mutta saahan sitä tyttö aina haaveilla...?

Mun synttärit on siis tän viikon sunnuntaina, ja synttäribileiden peruuntuessa en odota mitään erikoisia tapahtumia viikonlopulta. Ehkä käyn kotona syömässä kakkua ja katsomassa, jos he ovat mulle jotakin hankkineet. Kuulostaa tylsältä, mut ens viikon viikonloppuna sitten juhlitaan mua enemmän.


Oon jo pitkään haaveillu tosta digikamerasta, mulla kun ei omaa oo koskaan löytyny. Toisaalta jos ostaisin uuden kännykän, niin sillä varmaan saisin jonkin verran kuvailtua. Joten en tiedä tosta kamerasta, voi olla että jää myöhemmäksi. Noista puhelimista mulle kelpais mikä vaan, noi on kaikki alle 200 euroa, joka on ollu mun kännykkäbudjetti iät ja ajat. iPhone siintää jossain tulevaisuudessa, sitten kun on rahaa enemmän käytettävissä. Ja nyt olis hyvä aika ostaa uus puhelin, koska vanha kettuilee mulle. Taitaa pian hajota käsiin...


Kaikki tollanen kiva ja käytännöllinen tavara on aina tervetullutta ! Guessin lompakko on ollu haaveissa mulla jo todella kauan, samoin laukku ja koru. Kunnolliset lenkkarit olisivat myös miellyttävä ylläri mulle, multa kun ei sellaisia löydy. Ikean lakanoita oon kuolannu jo ikuisuuden aina, kun oon liikkeessä käyny. Ja niitä ihanan tuoksuisia kynttilöitä otan aina vastaan, vaikka miljoona ! Ja muutenkin ottaisin minkä tahansa noista tavaroista. Ja kaikkea, mitä Ikeasta on hommattu. Indeed.


Ikea lahjakortti olis kovin mukava yllätys tämmöselle sisustushullulle yksilölle, saisin ostettua esimerkiks nuo lakanat !! Kivojen sarjojen tuokkaribokseja ja muitakin leffoja on kiva aina toivoa, kuin myös esimerkiks teetä, koska oon suurkuluttaja. Ja raha on niin tervetullutta kun olla ja voi, sitä otan aina vastaan. Aina !!

Tossa nyt muutama toive, tosin onhan niitä miljoona muutakin, mutta noi tuli heti mieleen, kun mietti synttäreitä. Kesän jälkeen mulla olis enemmän rahaa tuhlattavana, ja saisin ostettua noista joitakin ihan itse. Sen näkee sitten !

You May Also Like

0 comments