Lazy

by - 16.20






Viikonloppu oli ja meni, ja ihan tarkoituksella vietin sen rauhallisesti. Rahat on melko finaalissa, ja niitä pitäis tonne ens viikonloppuun säästellä synttäreiden vieton takia. Vaikka kyllä mua muutama kysyski illanviettoon kaupungille, ni ei huvittanu eikä jaksanu lähteä. Hirveen laiskaa taas vaihteeks... Tahon kans tän flunssan pois ennen ens viikonloppua, saas nähä miten käy.

Iiks mä odotan innolla noita mun synttäreitä, toivon mukaan kaikki menee hyvin ! Oon yrittäny tässä suunnitella kaikkee siihen liittyen, mut melko tyhjää lyö. Tänään illalla kämppiksen kera aattelin saada ratkaisuja aikaiseksi. 21 on kuitenkin melko turha ikä, ni eipä sitä sen erikoisemmin varmaan tarvii juhlistaa... Tai sit tarvii, never knows ! Ainut ongelma on vaan nuo vieraat, kun tänne 33 neliön kaksioon ei hirveen montaa voi kutsua ja vieraslista on loputon... Pitää sit vaan ilmeisesti karsia joitain henkilöitä, voivat tulla sitten baariin kun mennään tanssimaan. Toivon vielä kerran, että tosta illasta tulis kiva ja ikimuistoinen. Ihan näin varmuuden päälle kaks kertaa toivottu !

Ens viikolla voisin tietty kattoa, jos jaksaisin väsätä jonkun synttärilahjatoivelistan (näitä kahta lukijaa ajatellen, jos haluatte mulle jonkun lahjan ostaa, ehtiihän sitä vielä ;) Saa ja täytyy antaa sit osviittaa kans teiän lahjoihin !!!!!), ni saa vähän osviittaa siitä, mitä mä oikeestaan haluaisin. Ja nuo synttärit on lauantaina, ni ehtii silloinkin vielä käymään kaupassa jos unohtuu lahja ostaa ! Sunnuntaina on viralliset synttärit, ja varmaan meen niitä sitten juhlistaa kotiin, kun äippä tekee mulle kakun ja antaa ehkä jo lahjan silloin !! Varmaan myös mamma ja pappa sekä toinen pappa ovat käymässä, ei koskaan tiedä ketä kaikkia siellä sua odottaa ! Eetu toivon mukaan kaikkista eniten.

Nyt syvennyn taas pidemmittä puheitta tähän sarjojen huumaavaan maailmaan, True bloodit tuli katottua ja nyt on sitten Gossip Girlin vuoro. Huomenna kouluun kasista neljään ja mua ei niin yhtään inspirois... Katotaan vaan kuinka kuollu oon ton päivän jälkeen !

Oon ollu tässä taas vähän masennuksen kourissa tän viikon, mutta kaipa tää tästä sitten alkaa taas rullaamaan. Toivon mukaan...

kuva: weheartit

You May Also Like

0 comments