Pikapika !

by - 23.11

Mun pitäis olla jo nukkumassa, sillä huomenna aamulla back to school (</3), mutku ei vaan väsytä, ni aattelin tässä vielä pikaisen postauksen tehä tän päivän jutuista ! Tää tulee kuvattomana, koska en oo ehtiny kuvia mistään ostoksista ottaa, tosin eipä niissä paljoa kuvaamisia oo. :D

Herätyskelloni soitti jo seiskan aikaan (koska aattelin et helpompi herää sit huomen), mutta mä olin painanu sen pois ja jatkanu unia. :D Heräsi uusiks siinä ysin maissa, ja päätin nousta vaikka väsytti hirmusesti. Söin vähä aamupalaa ja katoin telkkaria, kunnes sitten H laitto mulle viestiä, että voin mennä hakee sen koulusta. Minä poika (tyttö) reippaana menin ja käytiin sitten pyörimässä Ikeassa ja Myllyssä. Ikeasta ostin rikkalapion (finally !!), henkareita ja makaronisiivilän (voi sil varmaa muutaki siivilöidä), Myllystä tarttu messiin yks parin euron koru Glitteristä. Prismasta hain ruokatarpeita, koska jääkaappi ammotti tyhjyyttään (as usual, perus opiskelijaelämää).

Postiin oli kolahtanut tänään Nellyn paketti, valmistujaismekkoehdotuksia oli viis paketissa, joista kaks oli superkivoja. Yks oli semmonen oranssin värinen ihana mekko (samanlainen ku se sininen, mikä on vilahtanu täällä joskus) ja toinen oli semmonen musta pitsinen, mis on taskut. Voin laittaa huomenna kuvia vähä tarkemmin niistä, nyt en jaksa alkaa vääntää mitää semmosii. :D

Illemmalla sitten menin Naantaliin, katottiin H:n kanssa Les Miserábles (entiiämitensekirjotetaanapua). Ihan hyvä leffa varmaan joidenkin mielestä, mut me kun torkahdetaan kesken leffan ja havahdutaan johonkin sotakohtaukseen ei ehkä niin pidetty siitä erityisemmin. :D Siinä oli liikaa laulamista, olis ollu kiva jos ne henkilöt olis puhunu iha tavallisesti välillä ! Sieltä sitten leffan loputtua menin käymään porukoilla, saunosin ja söin ja hengailin hetken siellä, kunnes tulin takas tänne Turkuun.

Huomenna olis tosiaan kouluunpaluu, ja mä oon sitä mieltä, et loma olis voinu olla vaikka viikonki pidempi. Mitä tässä oon oikee ehtiny taas tekee, en yhtää mitää ? :D Seuraavaa lomaa odotellessa ! Huomenna olis taas tarkotus mennä salille pitkän tauon jälkeen, saas nähä kui rapistunu oon taas !

Öitä !! :)


Kuva: tumblr.com

You May Also Like

0 comments