Quick post !

by - 17.48








Tulin vaan pikaisesti päivittelemään tänne (tai sitten vähän pidemmäks aikaa tosta tekstarista päätellen...). Mä en tosiaan tiiä mitä tänään tulee tapahtuu, mulla ei oo mitään bilefiilistä tänään ja tänne on tulossa tupa täyteen porukkaa. Nooo, kai se täst sit taas lähtee, oon flunssaisena ja väsyneenä sitten täällä hillumassa ties missä porukassa. :D

Sain eilen kämppikseltä ihanan lahjan, tollasen söpön mielialapupun. Sooooo cute !! :3 Ja noi lasitki oli hienot, ja tuo pyyhe. Kiitos kovasti siis vielä kerran sulle, H ! :) Ja eilen vedettii ihan kunnol mättöö tääl, kerrosateriat ja juustohamppari siihe perään. Olin muute ihan täynnä. :D

Tähän päivään on kuulunu siivoilua, Gossip Girlin neloskautta ja pääsykokeisiin lukemista, toi enkku on melko vaikeeta mut kyl mä saan sen luettua. Oon jo hyvässä vauhdissa sen kanssa, kyl tää tästä ! Toi kiva ilma tuolla ulkona on saanu mielialaa hiukan nostettua, kuten energiajuoma jonka just join. Vaarallista juotavaa meikäläiselle... :D

Tästä jatkan tän Gossip Girlin kattomista ja laitan hiuksii, tos kuvas ei näy hirveen hyvin kui kivat nää on. Ja hirvee vaiva taikoo tollaset näistä, huhhuh.... :D Saa siis nähä mitä tää ilta tuo tullessaan, mut huomenna meikäläinen vanhenee taas vuodella. Sitä odotellessa !

(Lukiessani tän postauksen läpi täs ei ollu taas mitään järkevää juttua, hieno postaus taas tosissaa... :D)

You May Also Like

0 comments