Wednesday baking

by - 20.56





Brownies ja Fiesta del Sol, mikäs sen parempaa !
Yep, meikäläinen on leiponu ! Tai no Hanna leipo ja mä autoin ja katoin vierestä ku se tossa hääräs... :D Mutta tuli kyllä ihan mielettömän hyviä brownieseja sekä suklaa cookieseja, ja aateltiin tehä taas pian uusia ! Aattelin ottaa kouluun noita huomenna evääks, että jaksaa sitten neljään asti istuskella koneella.

Muuten tää päivä meni yllättävän nopeesti, tosin meillä oli vaan se neljä tuntia koulua. Eipä haitannu mua ollenkaan ! Viikonlopun synttäribailutkin on peruttu, koska ei tullu riittävästi populaa messiin... No, mä jotenkin arvasin tän. Siirsin niitä sitten viikolla, toivon mukaan silloin tulis kaikki. Tai ainaki lähes kaikki.

Tän enempää ei tuu tekstiä näin pienessä hiprakassa, ehkä ens kerralla sitten ! Tähän perään aattelin laittaa noita synttärilahjatoiveita, ohan noita enemmänki mut tossa seuraavassa postauksessa muutamia. Ja mä tiiän ettei kenelläkään mun kaverilla oo varaa noihin, joten toiveajattelua vaan. :D

Alla vielä kuvia eiliseltä Nousiaisten reissulta (ja yks tältä aamulta), yritin lukee matikkaa, mut masennuin melkein alkutekijöissä, kun en vaan yksinkertaisesti osannu noita tehtäviä. Pääsykokeisiin lukeminen jatkuu huomenna korkeamman motivaation kera, toivon mukaan ainakin !




You May Also Like

0 comments