Weird day with weird photos

by - 21.23

Mulle on noussu varmaan kuume, sen verran heikohko olotila tällä hetkellä. Meen ihan just nukkumaan, mut pakko tulla tänneki avautumaan hieman tosta eilisestä.


Eilinen päivä oli melkoista hämmennystä, sillä henkilö menneisyydestä otti yhteyttä. Ja tosiaan mä luulin, että se pysyis siellä. Älkää nyt kuvitelko väärin, kyllä se siellä on ja pysyy, mutta taas tulee puskista tollanen yhteydenotto. Haluaisin kyllä nähä sen ja selvitellä näitä meiän asioita, koska viimeks kaikki jäi vähän avoimeks ja ne on vähä kummitellu mun pään sisällä mua. Toisaalta ei oo mitään intressejä nähä sen naamaa yhtään missään. En oo ees vastannu sille vielä mitään, mutta kaikennäköstä vastausta on päässä pyöriny. Kattoo sitten mitä sille vastaan jos vastaan ja koska.

Muuta kirjoteltavaa mulla ei oo valitettavasti, sillä toi tapahtuma on nyt päällimmäisenä ollu mun mielessä. Toisaalta pääsykokeisiin lukeminenkin on ollu, aattelin kyllä alottaa ihan tosissaan lukemaan tossa viikonlopun aikana. Sopivasti synttäreiksi, sunnuntaina saa onnitella !

Tähän loppuun muutama randomotos, jotka H:n kamerasta otin. Melkosen hienoja otoksia, kaikissa soosit ja muusit. Mun elämällä ei oo muuta sisältöä kuin alkoholi, indeed.

Räjähtäny look on mun mieleen.
Hämärä ilta, ehkä juhlittii työharjottelun päättymistä ? :D

Sitzikuviiii !
Sori Vili, pakko koska ilmeellä. :DDD
Tommi sano jotain hämmentävää mulle ku kirjotin sen kirjaan. Ps huomaa lynihelmet kaulassa.
Viikset vinos !
TODISTE: Oltiin pallomeressä Amarillossa !!
Ei noista kuvista voi muuta sanoa ku et voi luoja... :D Mut oli pakko koska iha mahtiotoksia ! Älkää suuttuko mulle, jooko. :))

You May Also Like

0 comments