Krapulapäivä 2

by - 21.22

Hyhhyh, en tajuu miten mulla on tää ihme "krapula"tila pitkittyny, tänäänki ollu ihan kamala olotila enkä aamullakaa saanu mitään alas. :D Kävimme lounastunnilla kahden koulukaverin sekä toisen koulukaverin poikaystävän kanssa Victoryn buffetissa syömässä, ja sielläkin söin vaan yhden lautasellisen ruokaa. Vaikka oli kaikkia herkullisia ruokia tarjolla, ni meitsi ei saanu ku yhden ainukaisen lautasellisen ruokaa sisäänsä. Sinänsä hävettää, ennen oon vetäny iha reippaasti kakski. :D

Tosiaan, käytettiin lounastunti (ja yks oppitunti) hyväks ja suunnattiin lounaan jälkeen Kodin1 avajaisiin. Ja voi taivas siellä oli ihmisiä pilvin pimein ! Hyvä kun auton sai parkkiin johonkin rakoon, palo hieman käpy siinä ! Ja se Kodin1 oli kyllä niiiiiiin sokkeloinen sisältä, etten mä sitä kerralla kauheen kunnolla nähny, ni pakko varmaan huomenna (?) mennä tsekkaamaan uusiks. Piti meinaan ostaaki sieltä jotain, mut pää meni pyörälle jo sisään astuttaessa ja etittiin vaan ulos-kylttiä. :D Sen jälkeen käytiin Musti&Mirri-kaupassa, josta ostin meiän Eetulle uuden ruokakipon. Se on semmonen upee sininen, eipä oo ennen sillä ollu semmosta ! ;) Siihen tietty tulee kans herkkuja viel lisäks, mut kaikki aikanaan !

Koulun jälkeen menimme H:n kanssa N:n luo käymään, sillä hänellä oli muutamia vaatteita, joita halusi antaa meille katsottavaksi. Etsimme sieltä mieluisemme, ja mä ainakin löysin kivoja juttuja (kuten kuvasta näkyy). Siellä sitten aikamme oltuamme lähdimme kämpille, tehtiin (lue:yritettiin tehdä) mun ruotsin läksyt, ja siitä sitten H lähti Naantaliin. Meitsi siivoskeli vähän noita vaatekaappeja, ja heitin joitain vanhoja vaatteita pois, joita en enää käytä. Muistin sitä kaappia siivotessani, että olin just jättäny Nousiaisiin kaikkia vanhoja vaatteita, ni eipä niitä täältä Turusta hirveesti tullu.

Tänään koulussa opettaja arvioi mun opinnäytetyön, johon mun pitää muutama korjaus vielä tehdä, niin sen jälkeen se on valmis. Ihan mielettömän hieno tunne, ei tarvii siitäkään enää ottaa turhaa stressiä. Ja siinä ei tosissaan ollut montaa virhettä, kaikki kirjoitusvirheitä huolimattomasti kirjoittaessani tehnyt.

Tää ilta jatkuu Viidakon tähtösten parissa, niille saa kyllä aina nauraa. :D

Nää lähti mun mukaan N:n luota.
Armas med luokkalaiset !




You May Also Like

0 comments