Kuulumisia viikolta

by - 15.51

Ei mulla oikeestaan (taaskaan) mitään erityistä asiaa ollu, tulin vaan ilokseni tätä päivittelemään taas vähän. Ja tarkkanäköiset ehkä jo huomas, että tää on taas kokenut hieman uudistumista, ja lisää uudistuksia pyrin tekemään tän viikonlopun aikana. Tuntuu vaan ettei aika riitä ku nuo pääsykokeetkin pukkaa päälle. Ja sovittiin ystävän kanssa, että syksyllä molemmilla on sitten opiskelupaikka ni nyt pitäis motivaation olla korkeella ! Sen näkee sitten toteutuuko lupaukset... :D

Tää viikko on menny niin sumussa, etten ees oo kunnolla tajunnukaan ajan kulua. Ja torstaina olin viimeistä kertaa (kyllä, VIIMEISTÄ KERTAA ♥) tuolla oppilaitoksessa istumassa tunteja, taisivat olla vielä ruotsin tunnit. _Ei_enää_ikinä_tonne_. En edelleenkään oikein sisäistä tätä asiaa, ehkä se sitten viimeistään niiden valmistujaisten jälkeen iskee mun tajuntaan, että mun ei enää oikeesti tarvii mennä tonne kouluun enää kärsimään. Tai syksyllä. Paitsi kevätjuhlaharjoitukset sitten ens viikon perjantaina (kestää 45min). :D Mutta ei nää kaks vuotta kuitenkaan ihan kärsimisiks oo menny, koska ollaan tietty koko luokan voimin se kärsimys jaettu. Ja harmi, kun vasta tälleen toisen vuoden lopulla tajuaa, kuinka mahtavia ja hyviä tyyppejä meiän luokalta oikein löytyykään. Mutta toivon mukaan ollaan osan kanssa jatkossakin yhteyksissä, vaikka sitten ihan ryyppyfiilingeissä jos ei muuten ! Ja jos jotain oon tuolta koulusta oppinu ni sen, ettei musta ikimaailmassa tuu kirjanpitäjää tai palkanlaskijaa, thanks but no thanks. :D

Hanna kävi luokkaretkellä Hangossa ja Fiskarsissa sekä Mustion linnassa, nää tuliaiset lähti jostain ihanasta suklaapuodista mulle. Ja voin kertoo, nää oli ihan sairaan hyviä...
...varsinkin tuo vaaleempi pyörylä, joka tais olla jotain mango-passionvivahteista. Tuli mieleen se jäätelö !
Pääsykoelukemista oon kans tässä harjoittanut, ja kyllä sitä alkaa pieni paniikin poikanen takaraivossa hakkaamaan. Hinku olis kova päästä tästä suoraan opiskelemaan, mutta en tiedä riittääkö rahkeet. Välillä vaan tekis mieli luovuttaa, kun tiedän, etten tuu pääsemään mihinkään ja oon syksyllä sitten edelleen jossain Lidlissä töissä. Ei siinä mitään, kyllä se kelpaa, mut mielummin mä meen opiskelemaan ku töihin. Oon tämmönen ikiopiskelija, kuten äiti sano !

Eilen illalla sitten sain vähän tekemistä pääsykoelukemisten oheen, sillä olin yksillä Hannan ja hänen luokkakavereiden kanssa ekaks Sallalla, sieltä sitten Papa Joesiin ja sitten siitä Edisoniin, koska tuli kylmä paateilla. Melkoinen ilta oli, vaikka vaan ihan yksillä olinkin. Ja tuli sitten tavattua yks tyttö meiän kauppiksesta (joka meiän seuraan liitty Hannan koulukaverin kanssa), jota en (mielestäni) oo kuitenkaan siellä nähnyt liikkuvan. Oon varmaan kattellu sitten vaan kattoa tai jotain, ollu aamukoomassa tms. :D Istuttiin tuolla Papa Joessa hetken siellä ylhäällä, ja sitten meille tuli ihan hirmu kylmä, ja lähdettiin käppäilemään siitä sitten Edisoniin istuskelemaan. Siellä hetken oltuamme lähdettiin Hannan kanssa kotio, olin joskus kahden hujakoilla kotona. Ja kiitos S:n, joka päätti sitten kaataa siiderinsä mun päälle paatissa, olin melko kosteissa tunnelmissa sitten juhlimassa. Ei midi kuitenkaa, tästäki selvittiin. :D Ens kerral yritän vältellä noitten juomien saamista syliin !




Tän näkösenä liikentes ! Ps. ihan sairaan pitkät hiukset. ;o

Tänään heräsin jo joskus kasin hujakoilla, enkä saanu enää unta. Kuitenkin pakotin itteni nukkumaan (kuulostaa hyvältä :D) ja näinkin niin kamalia unia, että tuntu et ne oli totta. Esimerkiks semmonen, et mun koulukaveri toi mulle sen koiran hoitoon, ja se pääs karkaamaan multa ku kävin sen kanssa tossa meiän pihalla (ja tää kaveri ei ollu antanu mitään talutushihnaa mulle ni joudun käsin pitelemään sitä) ja kun ne tuli hakemaan sitä, ne sano ettei sillä oo väliä ku he on ostaneet jo uuden, isomman koiran tilalle (wut ?!) ja toinen liittyski vahvasti Emmerdaleen, ehkä voisin sit lopettaa sen kattomisen... :D Ehkä toi eka uni meinaa sitä, et mäki haluan koiran ittelleni ? Tosin se ei näyttäny yhtää tältä Cocolta, vaan oli vaalee mut se oli silti niitten koira. Välil nää mun unet vaan on jotenkin eriskummallisia ettei niitä oikein itekkään tajuu... Ihan eka uni liitty taas herra x:ään, kuten jo puolen vuoden ajan jokaikinen uni, mut en enää muista miten. Kai se täst...

Vielä pitäis illemmalla mennä saunomaan Nousiaisiin ja juttelemaan äipän kanssa noista mun valmistujaisista, hän nyt meinaan päättikin sitten pitää mulle valmistujaisjuhlat oikein. Okei pienimuotoisemmat ku mun ylppärit mut silti. Äiti on vähän samanlainen ku meitsi, tämmönen tuuliviiri mieleltään. :D Mut kyllä mulle kelpaa aina rahat ja tavarat yms ei siinä mitään !

Aikaisemmin viikolla löysin pitkän ja hartaan etsinnän jälkeen mulle semmosen peruslippiksen sekä sinisen laukun valmistujaisiin. Vihdoin ja viimein löysin ne kaks asiaa, jotka enää puuttus mun hankintalistalta. Vähemmän stressiä niistäkin sitten ! Niistä tulee varmasti kuvia vielä jatkossa tänne.

Näihin kuviin ja tunnelmiin, hauskaa viikonloppua kaikille ! :)

Eetu saa mieluisan yllärin, ku meen kotona käymään ! :3
Kynttilöiden polttelu ilta-auringon valossa, no mikäs siinä. :D

You May Also Like

0 comments