Pääkipu ja laiskuus

by - 21.54

Kahdesta kokeesta selvitty, enää yks jäljellä huomenna. Sekin aivan varmasti menee todella huonosti, toivon vaan että näistä kaikista pääsee läpi ni valmistun tuolta laitoksesta ! ("Se toimintavaraustehtävä meni vähän päin mäntyä, eikä muutenkaan ne laskut ihan putkeen menny, ni katotaan miten käy tän luokan.") Ja pääsykoelukemisissa oon jo niin pitkällä, että enkunkieliset tekstit on suomennettuna. Enää se S-ryhmän sepustus ja noitten enkunkielisten tekstien ymmärtäminen ni tää tyttö menee valmistautuneena pääsykokeisiin.

Tiistai-ilta meni tämmösissä merkeissä !
Pikku-Coco alias Deemus. :3
Kokeen jälkeen keskiviikkona iski vitutus ja siihen autto hyvä jäätelö. :))))
Tänään tais olla historian turhin koulupäivä, ja vietettiin yks tunti ulkona ottamassa aurinkoa, kuten kuvista saattaa huomata. ("Ootte niin mukavia, ni ei teiän tarvii mitään PowerPoint-juttuja vääntää, mennään ulos !") Ihanaa vastapainoa noille kokeille ja koneella istumiselle, ope tarjos viel jätskitki Lidlistä. Ja rehtorille ei saa kertoa, toivon mukaan ei eksy nyt sitten tänne. :D Ja opo oli nii maan ylpee musta ku mulla on pääsykokeet tulossa (ja oon panostanu niihin) sekä kesätyö plakkarissa. "Hyvin pyyhkii !" Kai sitten niin.

2E ottaas arskaa, hyvält näyttää !

"Hei tää on hyvä kuva !" Kauhukolmikko, ps look at mai haba. :DD
Tuomon autost popitettii musiikkia. :DD
Veeran jalat ja laukku !
Lidlin triojädeeeeee nami.
Mun piti kyllä tähän jotain järkevääki kertoa, melko syvällisiä pohtisin tänään(kin), mutta ehkä sitten ens postauksesta tulee syvällisempi. Mulla on kaikki tarvittavat ainekset sen postauksen kirjoittamiseen, joten ehkä huomenna tai ylihuomenna vois semmosen tänne kirjotella. :) Ehkä kans pian tonne toiseenkin blogiin ilmestyy jotain, never know.

Mun pää lyö tyhjää ja särkee ihan tajuttomasti, joten ehkä mä vaan meen nukkumaan tästä ettei sitten huomenna tarvii enää potea tätä kipua. Huomenna taas ottamaan aurinkoa tohon pihalle ja viemään kaveria kampaajalle, toivon mukaan tulee kiva päivä as usual. Ja ruskettuisin enemmän !!

P.s. Jeeee hyvä Suomi, tästä sitten suunta kohti Tukholmaa !

You May Also Like

0 comments