Sä saat mun levikset repeemään

by - 1.15

En oo taas piitkään aikaan kirjotellu, joten nyt olis korkee aika taas jotain tulla tänneki löpisee ! Vaikka kello näyttää uhkaavasti jo yhtä yöllä, ni eipä ihan järkyttävästi vielä(kään) väsytä. Ihme kyllä !

Mitäpä tässä sitten maanantain jälkeen onkaan tapahtunut... Ollaan saatu nauttia hienoista keleistä, ja olenkin ollut sen takia hieman muualla, pois täältä koneen äärestä. Oltiin kämppiksen kanssa useana päivänä meiän pihalla ("terassilla") ottamassa aurinkoa (istumassa ah-niin-upeilla ulkotuoleilla) ja nautittiin hyvää juotavaa (yhtenä päivänä lonkeroa, toisena ananaslimppaa, ja muuten mitä sattu jääkaapista löytymään). Toivon mukaan se kesä tulis pian jo sieltä ni päästäis nauttimaan näistä keleistä enemmän ! :)

Ekana päivänä farkuissa, seuraavana shortseissa ! (Shortseista ei kuvaa. :(( )
Meiän mittari kävi ylikierroksilla... :D

Keskiviikkoinen englannin koe meni upeesti, meinaan kolmonenhan sieltä tulla tupsahti. Oli kyllä hyvä fiilis, ja hyvillä mielin jatkoin viikonlopun viettoon siitä ! Tosin ens viikolla olis luvassa kolme koetta, loppurutistus vielä ni se on siinä ! Tuon yhden lomapäivän ansiosta oon hieman edelleen hukassa näistä päivistä (jaa tänään ei ookaa se tiistai) ni unirytmi on kans melkoisen hakusessa, kuten huomaatte ehkäpä. :D Lomapäivän hengasin porukoilla, enpä mitään erikoista tehnyt kun en oikein jaksanu. Keskiviikkona meiän perheen kuopus, mun pikkuveli, pääsi täysikäisyyden makuun, ja oon edelleen sitä mieltä, että aika menee liian nopeesti. Päivää aiemmin kämppis saavutti saman iän mun kanssa, ei se 21 oo niin paha ku luullaan ! ;)

Eilen (tai no perjantaina) juhlistimme kämppiksen alias Hannan synttäreitä, oltiin meillä Turussa aluksi, ja sitten pohdittiin tuleeko ylipäänsä kukaan juhlimaan sinne. Eipä niitä hirveesti tullukaan, joten lähdettiin siitä sitten Naantaliin hengailemaan. Melko rauhallinen iltama, joka oli hyvä niin. Iltaan mahtui musiikkia, singstaria, suolaista ja makeaa purtavaa (ks. kuvat), juominkeja sekä hyvä seura (ja söpö koira !) Mikäs sen parempaa ! Jossain vaiheessa sitten kyyti tuli hakemaan meitä (en muista hänen nimeään, mutta joku Nissankuski. :D) ja päästiin sitten Tommin kanssa mun tyköön, josta Tommi lähti sitten polkemaan kotiinsa.


Hannan leipoma !

Tänään (oke eilen, tai lauantaina) heräsin vasta joskus vähän ennen kahtatoista, koska perjantai-illalla meni myöhään (neljältä kotona wohoo). Sitten Hanna soittelikin, ja lähdettiin Ikeaan ja Myllyyn shoppailemaan. Ja siis kerrankin pystyi kunnolla ostelemaan kaikkea, tämmöst shoppailuterapiaa kun sais enemmänki ! Tosin rahatilanne ei salli, mutta aina saa haaveilla... :D Ostoksista kuvat alempana, löysin tollasen omannimisen kokispullonkin, sitä ilon määrää kun näin sen Prismassa. Priceless. :D

Survival kit, terveisin hirveen allergian kourissa.


Nää on kyllä way more turkoosimmat, mä en tajuu miks mun kännykän kamera vääristää noita värejä taas noin hemmetin paljon (varmaa siks koska koko puhelin on melko romuna...)
Piti sitä nyt meilleki hommaa tämmönen ruusupuska (Hanna hommas).

My Coke !!!!! :))))
Sain ton Hello Kitty-julisteen synttärilahjaks mun koulukaverilta, ja piti sille nyt kehykset ostaa ! Sitä kiroilemisen määrää kun yritin tota julistetta saada tonne hyvin, terveisin miljoona haavaa käsissä sen takia...

Näissä kehyksissä komeilee tällä hetkellä mun yksvuotiskuva.

Ja nyt kirjoittelen tätä porukoiden tykönä, jäin tänne yöksi, ettei tarvitse sitten huomenna Turusta tulla kiireellä tänne takas. Eetu kuorsaa tossa vieressä, melko kodikas tunnelma siis täällä !

Jospa sitä sitten lähtis nukkumaan pikkuhiljaa, etten oo ihan kuollu huomenna sukulaiskierroksella ! Loppuun vielä muutama randomotos tältä viikolta. Hyvää yötä ! :)

Iinan arskat, ei muuten sovi mulle. :D
Turun ammattikorkeakoulu muisti mua kirjeellä, pääsykokeisiin aikaa jäljellä puoli kuukautta !

Ilmaislahja.
Ehkä paras hoitoainesuihke ikinä.
Henna 1v., löytyy niistä kehyksistä tosiaan tällä hetkellä. Oon sulonen punaposki. :D
Nää kengät ollu kovassa käytössä tän viikon.
kuvat omaottamia

You May Also Like

0 comments