I love my new bag

by - 22.08

Diibadaabaduu ja silleen. Hieno tapa alottaa postaus, ehdottomasti kyllä.

Ja tosiaan juhannus oli ja meni ja tervemenoa sitten vaan, ens vuonna uudestaan ehkä vähän paremmalla tuurilla. Sunnuntain mä sitten vaan olin ja hengasin, en tosissaan jaksanu nostaa persettäni mihinkään sohvalta. Tai no ruoka kutsus mua porukoille, mut siis sen lisäks en tehny mitään. Ja kun tulin kotiin, niin oli kyllä tyhjä kämppä vastassa. Se on se, kun on ollu toi jäätävä kulmavuodesohva, ni heti ku se puuttuu, ni on kyllä tyhjää tossa olkkarissa. :D Ja kiva kaiku ! Mut huomenna pitäis tulla mulle tänne jo sohva, ni ei mun tarvii kauaa olla ilman tai dataa esim. lattialla... Ohan tossa noi pöydät, mut mihin semmosia kaivataan mukamas ! (Paitsi syömiseen, söin tänäänkin tolta valkoiselta viiden euron Ikea-pöydältä, works well !)


Tää oli pakko laittaa, koska toi teeveen miehen (Jontte Valosaari) ilme.... Hienosti osaan ottaa aina oikeeseen aikaan näit. :DD
Tänään olin aamun töissä (hajoon tosissaan näihin aikaisiin herätyksiin, please) ja töistä päästyäni lähdettiin sitten EX-kämppiksen kanssa Ikeaan. Hassuu sanoo tolleen ex-kämppis, mä kun vieläkin sanon tätä meiän kämpäks. Varmaan vast ens vuonna muuttuu MUN kämpäks. Ikeasta tosiaan ostin tuon pikkupöydän ja tyynyn sen päällä plus henkareita, jotka olivat tuossa vaiheessa jo kaapissa. Ja noita jakkaroita on enemmän ku yks. Huimat kaks meinaan. Siinä meiän tänpäiväset vieraatkin (V ja J) istuskelivat teestä nauttien ja me Hannan kanssa istuskeltiin tossa lattialla. Tuli semmonen köyhä opiskelija-fiilis siinä. :D Ja kivasti taas paskaa puhuttiin huhhuh ehkä vois vähä vähentää (not). Mutta mieluisa yllätys oli kun kävivät, tässä huomaa kenen kanssa sitä oikeesti tulee juttuun koulun jälkeen !

Ennen tuota vierailua me käytiin hakemassa mun H&M-paketti ärrältä (en tajuu edelleenkään miks ne lähetti sen sinne eikä tohon postiin mihin yleensä??), olin jopa niin ahkera et palautin sen vielä samana päivänä (koska tiesin etten huomenna jaksa/pysty/kykene tekemään taas yhtään mitään muuta ku makoilemaan). Me so proud. Tällä kertaa paketista tuli mieluisat yllätykset, ja miten voi yks nuori nainen iloita ja hymyillä yhden laukun takia ? "Oot syypää mun hymyyn" like Cheek says (Himos<3). Materialistin onnea ! Ton laukun lisäks otin tosta paketista tollasen viiden euron peruspaidan, pitkähihainen ni menee kylmemmillä keleillä hyvin. Jäi kyllä harmittamaan, kun tilasin parit mustat avokkaat, ja kummatki liian suuret. Seriously, pienimmät oli 38 kokoa ja mulle on yleensä ne menny sillee naftisti, ja nyt ne oli liian isot. Mitä on tapahtunut ?!?!?!! Olin kyllä pettynyt, ne oli kivat. :( Pitää mennä metsästämään liikkeeseen joku päivä, jos olis sitten 37 kokoa (ikinä ei oo ollu niin pientä kengännumeroa, ni pelottaa).

Pöytä 4,99 € ja tyyny 3,99 €, Ikea.

Paita 5 € ja laukku 12 €, H&M

Mun nykyinen rakkauteni, viis miehistä ! <3
Äsken olin jopa niin ahkera, että vaihdoin lakanat ja kohta voiskin lähtee nukkumaan ! Nää alle 4h yöunet kun eivät sovi mulle ollenkaan, kiva kieriä sängyssä vaan kun oli niin tuhottoman kuuma. Laitehankintoihin pitää siis lisätä tuuletin. Ja vedenkeitin. Mut sais nyt sen sohvankin tänne ensteks. Ja ruokailuryhmän (tulevat samassa kuormassa huomenna, kiitos isiiiii).

P.s. tyhmä blogger hidastelee as usual, tai sit mun läppäri vetelee oikeesti viimisiään. Pitää lisätä siis sekin uusiin laitehankintoihin. Ja kännykkä. Ja kamera. Sinne ne palkkarahat tais sitten mennäkin...

You May Also Like

2 comments

  1. Toi laukku on tosi kiva! Oon itekki pariin otteeseen pyöritelly hennesillä käsissä mut vielä en oo raaskinu ostaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, oon edelleen ihan täpinöissä tosta ! Eiköhän se sinunkin laukkukokoelmiin vielä eksy. :)

      Poista