Viime päivien juttuja

by - 17.40

Eka päivä töitä takana ja oon jo ihan kuitti. Noi aamuheräämiset ei oo ihan mun juttu tosiaan...

Maanantaina oltiin Naantalin rannoilla (haha vähä ku Kalajoen hiekat tulee mieleen, wut) Hannan kera, ja meitsi sai ekat kunnon rusketusrajat. Ja paloin tietty selästä... Ja kävin jopa uimassa, melkoinen vesipeto kun pari kertaa kävin nopee pulahtamassa koska oli todella viileetä vettä. Tai sit oon vilukissa. Veikkaan jälkimmäistä. Meillä oli myös hyviä eväitä mukana, joita en sattumoisin kuvaillut erikseen. :D Illemmalla pidettiin Puumanainen-maraton kera mäkkiruokien, namiiiii.






Tiistaina puolestaan käytiin shoppailemassa keskustassa ja Myllyssä, ja tarttuhan sitä jotain messiin: kasvojenpuhdistusjuttuja, rantatunika, kynsilakka ja bikinien yläosa (parilla eurolla). Sen jälkeen tehtiin smoothiet ja hengailtiin meiän pihalla ottaas hetken aikaa arskaa. Illemmalla sitten kävin Nousiaisissa saunomassa ja hakemassa mun päättötodistukset, kauppis kun oli tyrinyt ja unohtanut niistä päivämäärät kokonaan, joten huomenna hakemaan uutta todistusta. Oh joy, luulin et pääsin tosta koulusta jo eroon mut ei...






Tänään olin töissä 7-11, jonka jälkeen suuntasin pääsykokeisiin Turkuun. Paikan päällä tapasin yhden tytön, jonka kanssa juttelimme siinä ennen kokeeseen menoa. Kokeessa meinas tulla itku, kun kattelin niitä kysymyksiä siinä läpi. Kuitenkin viihdyin siellä tunnin verran. Tää päivä on mennyt lagaillessa ja väsyneenä, illemmalla vielä mennään kattomaan yhtä kämppää, tosin ei meikäläiselle. ;) Sen näkee sitten millainen se on !

Katsotaan koska tulee seuraava postaus, tää oli vähän tämmönen tynkä kun oon todella väsynyt. Ens kerral pirteempänä liikenteessä !

You May Also Like

0 comments