Yesterday evening

by - 15.16





Housut vaihtu sittenkin noihin punasiin, en osannu oikein päättää kummalla mennään. :D
Eilen meillä piti olla luokkalaisten kesken bileet, mutta eipä tänne muita meiän luokkalaisia tullu kuin V. Ni hieno ilta tällee luokan kesken, tosin olihan täällä sitten pari muutakin hemmoa viettämässä iltaa. Radio pauhasi ja me istuttiin meiän pihalla siemaillen juotavia. Siinä sitten juteltiin niitä näitä ja joskus kymmenen aikoihin mentiin käymään sisällä vielä, josta sitten (vasta) puol ykstoista lähdettiin baaria kohti. Ja kyllä, me kirjaimellisesti juostiin ennen yhtätoista sisään, koska muuten oltais jouduttu maksamaan ihan himosti sisään. Tosin mä maksoin kuitenkin itteni sisään lyniin mut worth it.

Elikkä meiän piti eka hakee vaan leimat Vegasista, koska Tommi kavereineen oli Fortessa. No, Vegasissa kuitenkin oli todella hyvä meno ja tuttua porukkaa ihan mielettömästi ni ei sitten viitsitty kuitenkaan lähteä pois sieltä. Näin muutaman lukioaikaisen tutunkin, ja oli mukava vaihtaa kuulumisia näin muutaman vuoden takaa.

Hengailtiin melkoisen paljon rokkipuolella, koska yksi jengimme jäsen ei tykännyt tanssimusiikista. Mut mulle se oli ihan sama, me oltiin silti V:n kanssa tanssimassa siellä hetken aikaa. Koko ajan vaan jengi kasvo ja kasvo, ja siinä sitten loppujen lopuks tais olla me kolme muijaa ja kaheksan jätkää tyyliin. :D Yks meistä naisista lähti siitä sitten jo joskus kahdeltatoista, ja yks oli joskus siinä kahden jäljissä niin kaameessa kunnossa että tää yks pariskunta lähti. Mulla kuitenkin oli fiilis katossa enkä tahtonu vielä lähteä, joten jäin sinne sitten parin hemmon kanssa. Ei me Vegasissa hirveen kauaa viihdytty enää, ja lähdettiinkin siitä sitten lyniin muiden mukana. Lynissä sitten olikin monta tuttua, esimerkiks yks ala-asteajan hyvä ystävä, jonka kanssa hengasimme siellä sitten. Ja pilkkuun asti oltiin sitten siellä, ja mä olin ihan hirveessä soosissa siinä mun mielestä. :D Toiset sano kyl et näytän ihan selvältä, mut ehei ! Ja nii viimiset hitaatki siinä sitten tanssittiin, kunnes valomerkki tuli. Siitä sitten lähdin käppäilemään (saattajan kera, oke ei se kauaa jaksanu saatella mua) kotia kohti, ja kirjaimellisesti rojahdin tohon mun sänkyyn ja nukahdin heti.

Tänään aamulla ei ollu mitään erikoisempia olotiloja, hiukan vaan päätä särki. Tästä sitten jossain vaiheessa kaverit tulee hakemaan noita niitten kamoja täältä ja varmaan meen käymään Nousiaisissa. Huomenna olis iltavuoro, ja kiinnostusprosentti tällä hetkellä pyöree nolla. Mut pakko nyt hampaat irvessä mennä hela sommar, että saa vuokran maksettua kerta tähän jää nyt yksin. Sen jälkeen jos en opiskelupaikkaa saa, oon varma että muutan tästä johonkin halvempaan yksiöön, koska rahat alkaa menee tiukille muuten. Tässä nyt vähän katteltu noita kämppiä, että pikkuhiljaa tästä sitten alkaa sekin rumba mahdollisesti uudestaan. :D

Laters !

You May Also Like

0 comments