Couple of days

by - 21.10

Nää pari päivää on menny ihan sairaan nopeesti, joten aattelin vaihteeks kertoa niistä tällee kuvien muodossa. Vähän erilaisempaa juttua ku yleensä. :D

Keskiviikkona löysin ihan lempparimaun Risifrutista: Suklaamanna ja vadelmakastike. Namiiii, tykkään ! Tänään kaheksan tunnin työpäivän jälkeen oli pakko mennä hakee tota lisää. :D

Tuli sitten viihdyttyä kans salilla keskiviikkona, en oo muuten pitkään aikaan ollu niin poikki sen treenin jälkeen ! Ihan hyvä merkki siis. Tää kuva otettu ennen rääkkiä, sen jälkeen olin ihan poikkipuhki. :D

Eilen rakas serkkuni toi mulle ton oman matikankirjansa (jätti postilaatikkoon), kun päätin alkaa oikeesti pänttäämään tota matikkaa siihen pääsykokeeseen. Melkein jo avasin ton tänään, mutta päätin venata kuitenkin lauantaille !


Mulla piti olla tänään iltavuoro, mutta pääsinkin aamuvuoroon. Tää otettu ruokkikselta, aaaa olikin jo ikävä noita kinkkujuustokroisantteja ♥ Ja ofc pakko olla energiajuomaa, että pysyy hereillä ja skarppina ! Tää työpäivä olikin ihan sairaan kiva, perus perjantaijutut lensi ja mikään ei ihan menny putkeen ja muutenkin huomasin, et onhan meillä ihan mahtava porukka kasassa (en tiiä sit mitä huomenna tai ens viikolla tapahtuu, mut tänään oli kivaa).


Sain kännykkään saapumisilmoituksen H&M:ltä, ja hain tän paketin töiden jälkeen. Sieltä paljastu jos jonkinlaista kamaa, mutta vain ja ainoastaan tuo huppari ja allaoleva laukku jäivät mulle (toistaseks, en oo kyllä vielä päättäny noiden muiden kohtalosta... Muutama kivakin tuli tuolta kuitenkin). Tuo huppari näyttää tossa kuvassa jotenkin paljon tummemmalta ku luonnossa, mut katotaan jahka siitä sais kuvaa päälläkin. :)


Olen jo kerran aiemmin tän samaisen laukun tilannut henkkamaukalta, ja nyt kun sain siitä sen 25% alennuksen, ni oli pakko kotiuttaa ! Tää oli jääny mua kismittämään ihan sairaasti, ja oon jo pidemmän aikaa ollu sitä mieltä, että tarviin jonkun uuden käsilaukun ton vanhan ihanan ruskeen hajotessa (kahen euron kirpparilöytö, best ever). Ja tää saa nyt luvan olla semmonen !


Hehe oli pakko laittaa tähän nää kaks kuvaa, kun hienosti osasin tarkentaa noi tollee hienosti. :D Kuten huomaa, ekassa kuvassa oon tarkentanu tohon edessä olevaan tuikkuun, tokassa taaimmaiseen. Ja tosiaan, näin mun ilta on jatkunut ! Parhautta poltella Ikean hyväntuoksuisia tuoksukynttilöitä lempparituikuissa ♥ Toinen on muuten lila ja toinen vaaleenpunainen, mikä ei tosiaan näy kuvasta kauheen hyvin.

Ps. Tää biisi on ihan mahtava, nää kaks sopii ihan mielettömän hyvin yhteen ! Oonkin jo venaillu tässä pidemmän aikaa noiden kahden duettoa, mun toiveet on kuultu siis ! :D

You May Also Like

0 comments