Hengissä ollaan !

by - 11.30

Täällä ollaan ! Tästä viikosta selvinneenä ajattelin tulla tänne jakamaan vähän viimeaikaisia kuulumisia.

Ekaks pitänee sanoa tosta bannerista. Jotenkin kyllästyin siihen vanhaan, ni oon nyt miettiny tollasta pelkkää tekstiä tohon. Fontin kanssa on vielä valinnan vaikeus, mutta tuo olkoon toistaiseksi tossa. :D

Työeväitä.



Tosiaan mun blogi on kokenut pienen hiljentymisen, sillä oon tässä nyt tehnyt sen yheksän päivää putkeen töitä. Koko kroppa huutaa lepoa ja oon aivan loppu ja poikki, voisin nukkua vuorokauden ympäri. Mutta tän viikon jälkeen mulla on sellainen fiilis, et selviin ihan mistä vaan. Ens viikollakin on tiedossa melkoinen työputki, mutta onneks sinne väliin lukeutuu myös vapaapäiviä. En enää ikinä, IKINÄ ota noin montaa työvuoroa perätysten. Tosiaan, yks työkaveri on kahden viikon sairaslomalla, ni meikäläinen haali nuo senki vuorot. Huhhuh.

Arjen pieniä iloja: uus käsisaippua pääs käyttöön.



En oo oikeestaan mitään muuta tässä ehtiny tekemään, ku töitä, ni ei oo paljoa kuviakaan teidän kanssa jaettavana. Töissä nyt on ollu välillä kamalaa, välillä tosi kivaa. Oon oppinu uusia juttuja, kuten pullohuoneen ja paistopisteen toimintaa sekä lattiapesukoneen käyttöä, ja viettäny vähemmän aikaa kassalla, kun yleensä. Sen takia tää viikko on tuntunu melkoisen erikoiselta, eilinen lauantaivuorokin meni siivillä, kun sai purkaa lavoja kassatöiden sijaan.





Eilisen illan pyhitin teelle, parille siiderille, mutakakulle ja Hannalle. Tuli siinä sitten taas muutama tunti juoruiltua ja juteltua niitä näitä, ja muistin ton kouluhaunkin sitten vasta siinä. Pitääkin heittää nyt sitten se hakemus ! Ja kiva ilta, lisää näitä. :)

Tällä hetkellä oon aivan loppuunpalanu, mulla on hirveen kipee olo (vitamiineista huolimatta) ja toivon, etten nyt tuu kipeeks kun tässä nyt on näitä työvuoroja tiedossa. Pahoin pelkään, että tää syysflunssa saa meikäläisenkin uhrikseen.



Tänään vielä tiedossa kaverien tyköön teelle menemistä (toivon mukaan tää teen litkiminen auttaa tähän kipeeseen olotilaan !) sekä porukoilla käymistä. Varmaan käväisen tuolla isovanhemmillakin pitkästä aikaa, jos ehin ennen iltaa. Ja hihi näen taas mun pikkusen kisumisun pitkästä aikaa ! ♥

You May Also Like

0 comments