Turhaa pölöttelyä

by - 22.29

Mä oon tässä jo muutaman päivän ajan aivastellu enemmän ku laki sallii, ei voi olla todellista et jokaikinen asia saa nenän kutiamaan. Tai sit tää flunssa on tosissaan puskemassa päälle. No way !

Eipä mulla ollu mitään tähdellistä asiaa (koska Laura ei noita meiän ahma ja tölp-kuvia taho pistää koko kansan näkyville, ah ihanat lukioajat :D), mut tulinpahan turisemaan taas turhia teille ! Muahahah.

Mulla on varmaan miljoona eri ohjelmaa tullu tässä vapaapäivinä mieleen, jota tahtoisin seurata, mutta kun emmä tällä mun kivikautisella koneella oikeen viitti alkaa latailemaan mitään. Kuitenkin kaatuu koko kone sen ansiosta. Kerran yritin jotain sarjaa ladata, ja lähellä oli. Tulispa joulu jo. Tosta varmaan huomaa sen, että mulla on aivan liikaa aikaa itselleni. Ja että oon kipeä.



Eniten oon ollu tänään innoissani näitten mun polvisukkien löytymisestä. Mä en oo edelleenkään löytäny mun säärystimiä mistään, ja se harmittaa ihan hurjasti, mut nää vähän lievittää sitä tuskaa. Hihi ihanat. Kui voikin ihminen olla näin pienestä iloinen.


Kynttilät on kans kuulunu tähän pimeyteen. Mun tuoksukynttilät loppu just (nooooou, Hanna meiän pitää mennä käymään Ikeas ! :D) ja nyt polttelen tota ihanaa pinkkiä, jonka oon saanu T:ltä synttärilahjaks. On muuten upee, pakko hommata toinenkin.



Eilen olin melko superkokki: tein kanatortilloja ja vadelmamoussea. Oikein kunnon herkkupäivä meikäläisellä ! Tänään kulutin sitten kaiken, kun kävelin melkosen matkan autohuollon takia. Kyllä sitä välillä ihmettelee, mihin semmosta oikein muka tarttee, kun kaikki on suht lähellä. Mut toisaalta, oon niin mukavuudenhaluinen.


Oon kans tänään viettänyt aikaa surffaillen netissä. Ekaks etin kaikennäkösiä listoja, joita voisin raapustella (haaveiden ylöskirjoittamista, onnellisuusjuttuja yms.) ja sen jälkeen viihdyin kämppiä selaillessa ja uudesta autosta haaveillessa. Molemmista kyllä löyty potentiaalinen ehdokas, toista aattelin ens viikolla mennä tsiigailemaan. Kuka arvaa kumpi on kyseessä ?



Eilen osasin tehä ihan mielettömän kivan nutturan tähän sekavaan tukkaan, en ees harjannu tota ensin. Ja se oli kyllä kiva, lähin salille tollasessa. Tän päivän oon liihotellu avonaisilla hiuksilla, kerrankin kun saa pitää auki niitä ni pakko hyödyntää tilaisuus. Ja taas noi näyttää mustilta tossa, pikkasen noi valaistukset vaikuttaa. Äippä keksi mulle eilen kivan joululahjaideankin liittyen hiuksiin, mut pitänee katsoa haluanko sen vai haluanko jotain muuta kivaa. Ihan ite saan päättää. Hihi, olo on ku lapsella karkkikaupassa !

Oon kans ihastunu tähän biisiin, kolahti meikäläiseen !



Ja... Niin, eipä mulla ollu oikein muuta asiaa. Jotenkin toi kaikki työstressi on valunu musta pois, ja oon oikeesti nauttinu näistä vapaista. Ah, olispa tää elämä tämmöstä aina: ei kiirettä, ei valituksia, ei huonoja päiviä, ei kamalia asiakkaita, ei pakonomaista tekemistä. Kiireetön elämä sopis mulle tällä hetkellä enemmän kuin paremmin. Yks semmonen, kiitos.

You May Also Like

2 comments

  1. No nyt mulla alkoi tekemään ihan hulluna mieli vadelmamoussea...nam! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikun tekemään siis ! :D mut oli kyllä hyvää pitkästä aikaa ! :)

      Poista