Höpötihöpöti

by - 12.58

Tapaninpäivänä tosiaan löhöiltiin vaan kotosalla, eikä tehty mitään. Katsottiin vielä tuolloin joulupäivän iltana Puhdistus-leffa, joka oli kyllä ihan katsomisen arvoinen. Etenkin, kun olin lukenut sen kirjan, niin oli mielenkiintoista katsoa myös leffana. En muista koska viimeks oon katsonut äidin ja isin kanssa leffaa, tais olla viimeks James Bond joskus vuonna nakki ja kypärä. :D Että laatuaikaa parhaimmillaan, kera Pandan juhlapöydän konvehtien !

Perjantainen työpäivä oli taas painajaismainen, en tajuu miten mukamas aina meikäläisen viaks laitetaan kaikki väärin menneet jutut... Sinä päivänä vitutusmäärä oli täys 110%, mut onneks ihanat asiakkaat taas pelasti mun päiväni ! Ei siitä sen enempää. Töiden jälkeen käväisin hakemassa Hannan, ja lähdettiin kiertelemään vähän alennusmyynteihin. Mut ei niissä kyllä kauaa jaksanut hengailla, Gigantista hommattiin hälle uus puhelin. Siellä ei ollut ihan kamalaa tungosta, mut auta armias kun Myllyyn saavuttiin... En oo siis ikinä, IKINÄ nähnyt sitä paikkaa niin täynnä autoja ! Onneks sitten katolta saatiin parkkipaikka (katolta, ihan tosi en oo sinne vieny ku kerran auton, ja silloinkin sain ihan oven eteen !), ja suunnattiin muiden sekaan. Ei me sieltä kyllä jaksettu käydä muuta kun Silmäasema (piilarinestettä mulle), apteekki, Sokos ja Prisma läpi ja se riitti meille ! Mäkkärin drive-inistä hommattiin vielä hampparit ja lähdettiin kotia kohti. Semmonen päivä !


Eilen sitten töiden jälkeen (en tajuu miksei nää työpäivät enää oo mitenkään huippukivoja kuten yleensä, johtunee porukasta... Tosin oli kyllä kiva päivä, varsinkin kun vanha kesätyöntekijätyökaveri kävi moikkaamassa !) ajelin vielä Raision läpi, ja mentiin työkaverin kanssa possuttelemaan heseateriat, koska kummankin mahat kurni kilpaa. :D Istuttiin siinä ja juteltiin kaikenlaista ja nautittiin juustoaterioista. Siitä sitten heitin hänet kotiin ja menin itsekin kotiin, jossa olin lagausfiiliksissä kurkku kipeänä. Edelleen kurkku kipeänä, miten voi olla ?! Epäilen jo vahvasti jotain nielutulehdusta, pitänee soittaa työterveyslääkärille huomenissa...


 Eilinen ilta...

Uudestavuodesta mulla ei oo EDELLEENKÄÄN harmaata aavistusta, kun olis kiva viettää se kaikkien ystävien kanssa (kun nyt on tuo muutto edessä), mut on vissiin vähä liian myöhäistä pyytää ne tähän mun luo viettää iltaa ? Harmittaa, kun kaikki ollaan taas eri paikoissa, olis kiva kerrankin viettää uuttavuotta yhdessä. Mut kaikkea ei voi saada vissiin. Mä oon vakavasti suunnitellu sitäkin, et angstaan yksin himas valkoviinin ja skumpan kera ja sammun ku saunalyhty joskus kymmenen aikaan ja skippaan kaiken. Sounds like a great uusivuosi. Vituttaa.


Vitutuksen aihetta antaa myös tuo mun Ikean seinäkello, josta loppu sitten patterit tuossa eilen. Ihmettelin, miten kello voi olla jo ollut kauan puol kakstoista, kunnes hokasin, että kappas vaan ! Onneks kuitenkin ehdin töihin hyvissä ajoin.

Että tämmösissä merkeissä on mennyt nää päivät, edelleen harmaita hiuksia aiheuttaa tuo kämppäasia, sillä ei oikeesti oo yhtikäs mitään sopivaa löytynyt (koska vuokrat on Lohjallakin ilmeisesti pilvissä, enkä tosiaan oo muuttamassa Helsinkiin). Miten voi olla kaikki kivat yksiöt vuokrattu Lohjalta ?! Seriously, joku vittuilee nyt mulle rajusti.

Oon muuten popittanu tätä biisiä tässä abauttiarallaa parin kuukauden verran, enkä oo vieläkään kyllästynyt ! Tää on jo ihmeellistä. Mut on kyllä mahtava biisi tällee randomilla bongattuna.


Toinen kappale, jota oon autossa lauleskellut, on tää kipale. Mielettömän kiva, ja osuu ja uppoo meikäläiseen tietyistä syistä.


Eipä mulla ollut oikein muuta höpöteltävää, ens viikko menee suurimmaks osaks töissä. Jos näkis tätä ahmanpoikasta (tyttöstä) silloin, kun löytyy noita lyhyempiäkin työpäiviä (yks jopa) joukosta.

You May Also Like

2 comments

  1. Mäkin haluisin viettää uuden vuoden ystävien kanssa, nimenomaan kaikkien niiden kivojen, mutta ei se ole enää mahdollista :(Katsoo minne päätyy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih :( toivon mukaan kuitenkin päädyit johonkin kivaan paikkaan ! :D

      Poista