Shoppailupäivä med Hanna

by - 19.54

Tänään pääsin vähän täältä neljän seinän sisältä pois, kun vietettiin Hannan kanssa pientä shoppailupäivää. Tosin ei ihan hirveesti tullut shoppailtua, mutta kyllä jotain kivaa tarttui mukaan !

Aamupäivällä pyörähdettiin Manhattanin kirppiksellä, josta mulle tarttu mukaan hyväkuntoiset neljän ja puolen euron tennarit. Kerrankin meikäläisen kokoisetkin, vaikkei ihan aidot ookaan. Ja käy noiden mun rikkinäisten vanhojen tilalle. Hannallekin tarttu muutama juttu mukaan, niin ei kumpikaan lähdetty tyhjin käsin tuolta.



Kirppikseltä suunnattiin Ikeaan pyörähtämään, ja harvinaista kyllä, ei ostettu sieltä yhtikäs mitään. Olishan siellä ollu vaikka ja mitä ihanaa, mutta aattelin malttaa tuohon palkkapäivään (ja seuraaviin vapaisiin) asti. Ne kynttilänjalat muuten lähtee seuraavalla reissulla, melkeen vois sen ihanan lampaantaljankin kotiuttaa. Vaikka ja mitä asiaa on tuonne siis !

Ikeasta matka jatkui pienen Reino-tankkauksen jälkeen Myllyyn kiertelemään. Siellä vedettiin subit (hyvää pitkästä aikaa) ja kierreltiin muutamat liikkeet läpi. H&M:stä löysin aivan ihanat rintsikat seittemällä eurolla, nuo on i-ha-nat. Rakkautta ensisilmäyksellä.


En ollut ees havahtunut, että Myllyyn on avattu uus liike, Saaga sisustusliike, johon mä taisin kyllä rakastua palavasti. Mun on pakko saada tuolta vaikka ja mitä kivaa sisustustilpehööriä !! Tosin en voi ostaa mitään, koska Hanna lupas mulle sieltä hommata joululahjan. :D Katsellaan siis joulun jälkeen !



Tuon liikkeen jälkeen lähdettiin jo kotiin, kun meikäläinen oli vähän poikki. Kipeys on edelleen päällä, ja kuumetta on hieman vielä, niin pitänee katsoa menenkö perjantaina töihin vai haenko vielä sairaslomaa siks päiväks. Aika näyttää. Ja huomenna olis tarkotus hakea ne joululahjat, mulla kun ei tosiaan oo ennen joulua oikein yhtään vapaapäiviä jäljellä... Onneks sentään joulu on vapaa. :)

Näihin kuviin ja tunnelmiin (ja salkkareihin).


You May Also Like

0 comments