Blogin uusi ulkoasu ja hallittu kaaos

by - 22.37

Päivittelin hieman tätä blogin ulkoasua, ja nyt alkaa pikkuhiljaa näyttämään jo mun silmään kivalta ! Mitä mieltä siellä ollaan ? :) Piti vaan tuo oikeessa laidassa oleva naamakuva vaihtaa paikkakunnanvaihdon takia, mutta tulikin sitten freesattua kokonaan. Oon niin perfektionisti, että tää varmaan tulee vielä muuttumaan, mut toistaseks pitäydyn tässä. :D

Ettei jää liian tyngäksi, laitan tästä kuvan eilisillalta, kun olin visiitillä Veeralla. Ekaks meiän piti tilata Kotipizzasta jotakin, mutta päädyttiin kuitenkin tollaseen perus Apetit Julia-pizzaan. Olihan se hyvää, olis maistunu Viivi-koirallekin. :D


Ja tältä täällä näyttää atm:



Huomenna olis se kauan odotettu muuttopäivä, ja oon innoissani jo täällä !! Vaikka onkin aikainen herätys, ei haittaa, saan SISUSTAA tuolla uudessa kämpässä taas noita mun kamoja ♥ Sitä oon tässä venaillu ehkä kaikkista eniten... :D Kuvia kämpästä tulee ens viikon puolella, kunhan oon kotiutunut kunnolla ja saanut tavaroita paikoilleen. Lisäostoksiakin olis listattuna, mutta sen näkee sitten koska saan aikaseks niitä hakea. Lohjalla kun ei taida Kodin ykkösiä olla saatika Ikeaa, hyvästi helpot reissut noihin kauppoihin täällä Turussa. Mut ehkä mä selviin. :D

You May Also Like

8 comments

  1. Sisustaminen uudessa asunnossa on kyllä ehkä parhainta ikinä! :D ja ihana blogi, jään kyllä seurailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, se on kyllä parhautta ! :D kiitoksia paljon, ja tervetuloa mukaan seurailemaan ! :)

      Poista
  2. Muutin omilleni huhtikuussa ja voisin koko rumban tehdä uudelleen vaan että pääsisin laittamaan tavaroita uusille paikoille :D Vanhasta ulkoasustasi en tiedä mitään mutta mun silmään tämä tänhetkinen näyttää tosi raikkaalta :)

    http://jeanettehansen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kyllä, itse kans tekisin tän muuttorumban sen takia vaikka heti uusiks ! :D ja kiitoksia ! :)

      Poista
  3. Hitto kuinka määkin haluan jo päästä muuttamaan, että pääsisi sisustamaan! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niinpä, se on se paras asia muuttamisessa ! :D

      Poista