Kesäisiä kuvia

by - 23.02

Tää kesä tais tyssätä nyt tähän hetkeks, mut onneks mun kamerasta löytyy kesäisiä otoksia vielä jaettavaksi viime päiviltä ! Päätin nyt tällee hienosti iltamyöhään nää tulla vielä teille jakamaan. Sunnuntaista teen ihan oman postauksen, sillä kuvamateriaalia löytyy paljon mun pappan synttäreiltä.


Mun terassilla on aina ihan järkyttävän kuuma päivisin, sillä se on lasitettu, joten iltaisin on ihanaa tulla hengailemaan viileälle partsille lukien jotakin (okei tossa Cosmon tilalla olis pitäny olla enkun tenttimateriaalit, mut ei oikein napannu silloin..). Ja kyllä, avasin kaikki lasit niin sai tuuletettua ton kuumuuden pois.




Lohjalla on sittenkin elämää ja ihmisiä, wut ! :D




Perjantai- ja lauantaipäivä meni hengatessa rannalla ja syöden jädeä (mango-meloni, mun rakkaus) Marinan kanssa, oli kyllä niin lämmintä että meikäläinen oikein sitten paloi selästä. Mutta ah kesä ♥


Lauantai-illalla meillä oli jäätelökesäbailut Lohjalla, mut eipä sinne hirveesti porukkaa saatu. Ja mun piti lähteä aikaisin, koska mun piti yötä vasten ajella porukoille, oli muuten mielenkiintonen matka kun vähän väsytti. :D


Tätä kaveria näki taas pitkästä aikaa, mun elämäni valo ♥ niin ikävä oli tätäkin ihanuutta ja tossa se nyt tuhisee viekussa !




Tänään hengasin Hannan kanssa, mentiin käymään torilta hakemassa mansikoita ja herneitä sekä Hansan Jungle Juice Barista tollaset superhyvät juotavat. Vitsit olin täynnä ton jälkeen, oikeesti ! Ihana kesäinen päivä ihanassa Turussa ♥ Toi viineri oli parilta virolaiselta lahja, kun annettiin niitten maistaa meiltä mansikoita. Hän sitten nakkas ton meiän käteen ja sano, että syökää pois vaan, hän nauttii mansikastaan. Mikäs siinä !

Tänään sain sitten ikäviä uutisia, nimittäin mun kämpässä oli ollut putkivuoto... Onneks kuitenkin tää oli väärä hälytys ja vuoto löydettiin toisen kerroksen kämpästä mun kämpän sijaan. Olin niiin ressi päällä tän takia, mut onneks ei sittenkään ollut mitään hätää.

Toivon, että huomenna olis kivempi päivä/ilta !

You May Also Like

0 comments