Synttäripaardeja ja muuta mukavaa

by - 12.31

Tänään ois sitten pakko päästä enkusta läpi ! Peukut pystyyn ja sormet ristiin siis mun puolestani nyt. :D vähän ehkä pelottaa ja jännittää. Täs ois semmoset about nelisen tuntia lukuaikaa jäljellä, mut meikäläisen mielestä tää blogi vaikutti paljon houkuttelevammalta, joten päätin sitten tänne tulla kirjoittelemaan kuulumisia taas pitkästä aikaa.


Auringonpaisteesta en oo hirveesti tässä saanut nauttia, kun työt on vieneet aika suuren osan ajasta. Tykkään kyllä olla töissä, ja nyt kun on hiukan oppinut jo tuntemaan noita toisia, on se vieläkin kivempaa. Vaikka sönkkäänkin edelleen sitä ruotsia aivan hirveen kuuloisesti, sääliks käy asiakkaita jotka joutuu kuuntelemaan sitä (anteeks :D). Mulle on annettu enemmän vastuutakin, tai niin musta tuntuu. Ehkä mä en ookaan mikään hirvee tumpelo.










Lauantaina kuitenkin oli tuli hännän alla, sillä suoraan töistä kävin Nummelan kautta hakemassa Marinan ja lähdettiin kohti Turkua ja synttäribailuja ! Hanna ja Vili pitivät yhteiset synttärit, ja kyllähän sitä porukkaa ja juotavaa löytyikin. Meitsin piti hiukan kyllä topputella ton mahan takia, mut aika hyvin silti sekin taas saatiin sekaisin. Plus meikäläisen kuuppa. Sanotaan näin, et ilta ois voinu mennä paremminkin, mut suurimmaks osaks oli kivaa ! The Monkeyn tanssilattia oli liekeissä !


Yöunet jäi vähälle ja helluntaina miitattiin vielä Emi ja kerrottiin sille tosta illasta. Syötiin mansikoita terassilla ja nautittiin auringosta. Great evening !



Eilisen työrupeaman jälkeen Emi, Heidi ja Marina tulivat mua hakemaan ja mentiin Amarilloon syömään. En oo ikinä ennen ottanut kala-annosta tuolla, mutta kun tuolla oli sellaiset kymppipäivät, jolloin joitakin aterioita sai kympillä, niin piti sitä kyllä maistaa. Kala oli superhyvää, noi perunat ei. Liian tulisia mun makuuni, tai sit oon vaan nirso. :D




Amarillosta matka jatkui kauheen ukkosmyräkän saattelemana (joo aivan, heti kun mulla on vapaata ni isketään kaikki ukkosmyräkät siihen päivälle, kiitti vaa säätila) Emille, sillä raukka oli jättänyt kaikki tepselit seinään lähtiessään. Onneks mikään ei vaurioittunut, ja olipahan hyvä syy lukea enkkua Marinan kanssa saunassa ! (Joka oli vielä päällä, sillä kuivatettiin vaatteitamme. Kuulostaa just niin järkevältä ku näyttikin :D). Loppuilta meni vilttien alla Greyn Anatomiaa katsoessa, oon taas jotenkin jäänyt siihen sarjaan koukkuun hippasen.

Tänään tosiaan ei tuo aurinko näytä paistavan (koska mulla on vapaapäivä), joten vietän sitten päiväni lueskellen tuota enkkua vielä niin hyvin kun voi. Kauhee ressi päällä, mut jos muu ei auta niin tarjoon sille opelle kaljat, että pääsen läpi tosta. Ainakin tiedän mistä kaljoista se tykkää, kun aina tunneilla se mainosti niitä. :D

Wish me luck !

You May Also Like

0 comments