Iltauintia

by - 22.34

Ekaks mun on pakko sanoa, että mun blogin sivun katseluita on kertynyt jo yli 10 000, joten kiitos kaikille, jotka ootte eksyneet tänne blogiani lueskelemaan !

Mulla on vielä joitakin random kuvia tän viikon alulta teille jakamatta, joten tulin ne tähän sitten lättäsemään. Tänään oli oikein mukava päivä Jennan kera, josta teille varmaan lätisen huomenna tekemisen puutteen vallitessa. :D

Alkuviikosta nautittiin helteistä myös Lohjalla, ja rannalla tuli käytyä muutamaan otteeseen. Iltauinnitkin tulivat tutuiksi, ihana kun oikein venasin aina niitä, kun pääsin töistä. :D Mutta kyllä virkisti, ja Roution uimarantakin tuli tsekattua !




Tää on kuitenkin Aurlahdesta, mutta rantaa kuiteski !



Tää oli niiiin herkkua !







Muuten mun alkuviikko onkin mennyt työntäyteisissä merkeissä, oon ollut todella superahkera tuolla ja saanut jopa kehuja päälliköltä. On kyllä hyvä fiilis, eikä enää ees oo ikävä vanhaan työpaikkaan. Tykkään niin kovasti olla tuolla, ja kuukauden päästä oonkin jo poissa. Toisaalta venaan koulua jo niin paljon, että ei harmita. :D Plus Weekend Festivaleja, niitä mä venaan tällä hetkellä ehkä kaikkista eniten.

You May Also Like

0 comments