Muokattuja kuvia

by - 19.58

Tänään mä avasin tuon Lauralta lainaan saamani kirjan, ja aloin sitten leikkimään mun kameran kanssa. Mä en oikeesti oo (hävettää myöntää) vieläkään tutustunut tuohon kapineeseen kunnolla, mutta tänään mä sain tietää, että siinä pystyy muokkaamaan kuvia valmiiksi ! (Ja nyt jokaikinen kuvaustietäjä varmasti tekee sen kuuluisan facepalm-liikkeen... Sori :D).

Innostuin nyt sitten muokkailemaan kuvia, ja tässä olis niistä joitakin ! Ekana tulee se alkuperäinen kuva ja alla sitten se muokattu versio, enhän mä mikään ammattilainen oo tässä, mut olipahan kiva kokeilla omaksi ilokseni. :D



Tän mä pelkästään rajasin, että tälle ei oo tehty mitään. :D tätäkään ominaisuutta en siis tajunnut tuolta kamerasta löytyvän, oon nolo...























You May Also Like

2 comments

  1. täällä on toinen, joka ei ole tarpeeksi tutustunut kameransa kaikkiin hienoihin ominaisuuksiin.. :D yleensä hoidan muokkaamisen sitten tietokoneella, en itse asiassa edes tiedä onko kamerassani valmiina sellainen muokkaussysteemi. tosi kätevä tuo kyllä on! :) ja tykkään tosi kovasti lukea tällaisia postauksia kuvien muokkauksesta ja katsella ennen ja jälkeen kuvia. niistä huomaa aina tosi kivasti eron, ja kyllä kuvat vaan näyttää pienellä muokkauksella tosi kivalle :) ihana blogi sulla<3

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hyvä etten ole siis ainut ! :D Mulla on tuo Nikon D3100 järkkäri niin siitä ainaskin löytyi tuo, selasin tosiaan tuota kirjaa ja havahduin :D se on kyllä totta, nyt kun tajusin tuon niin alan varmasti muokkailemaan enemmän kuviani :) Ja kiitos kovasti sinulle <3

      Poista