Rantajamit 2014

by - 11.28

Eilisen hyvin taphtumarikkaan Helsinkipäivän jälkeen päätinkin tulla kirjoittelemaan noista torstain Rantajameista vähän lisää. Oli kyllä niin sairaan upeeta ja mahtavaa, vähään aikaan nuo pomppimiset loppu (Weekendissä sitten uusiks, hehe onneks se on vasta kuukauden päästä).




Meiän Lohjalta kotoisin oleva radiojuontaja Anssi Honkanen.

Mulla oli töitä yhestätoista seiskaan, joten mä missasin täysin Sannin esiintymisen tuolla. Saavuin siinä ennen Kaija Koon alottamista, ja Emi ja Nella olivatkin siellä mua vastassa. Kaija veti hyvän keikan, vaikken edes tiennyt häneltä montaakaan biisiä (tinakenkätyttö ofc). Mut tunnelma oli silti ihan katossa !



Kaijan jälkeen oli tunti luppoaikaa, ja me vaan kierreltiin tuota aluetta ja mentiin varaamaan hyvät paikat edestä. Sitten esiintyikin Cheek, ja koko paikka kyllä räjähti. Cheekin keikat on kyllä täynnä energiaa !! Meen aina iha hulluks niissä, ja pompin ja hypin ja huudan siellä ku mikäki. :D Mut tosiaan, ihan mahtavan keikan veti, kruunas mun päiväni !









Miten aina Cheekistä löytyy näin paljon kuvia, oli se sitten missä festareilla/tapahtumassa tahansa... Videoita en viitti julkasta, ihan hirveetä settiä. :D

Amarillossa olis ollut jatkot, mut mä olin niin poikki tosta mun työpäivästäkin, et menin suosiolla vaan kotiin nukkumaan. Seuraavana päivänä sitten olikin ääni aika poissa ja jalat kipeinä, mut kaikki oli sen arvoista. Kiitos Jamit, ens vuonna uudestaan ! ;)

Osa kuvista Emilian käsialaa.

You May Also Like

0 comments