Sunnuntaita

by - 22.54

Mun piti alunperin nähdä Veera sunnuntaina, mutta suunnitelmien peruuntuessa mulle jäikin sitten luppoaikaa ja rentoutusin mahdollisimman paljon. Otin aurinkoa (sen minkä jaksoin, oli todella kuuma) sekä paijasin meiän Eetua. Savustettiin myös kalaa isin hommaamassa savustuspöntössä, ai vitsit että tuli niiiin hyvää ! Käväistiin pappan tykönä Vehmaalla ja hautausmaalla mummin haudalla. Kyllä se ikävä välillä aina iskee, mutta näin on elettävä.




Illalla mentiin vielä äidin kanssa pyöräillen mökille uimaan. Tuo pyörä ei oo mun, vaan saatiin se mun veljen kännykän kanssa kaupan päälliseksi. Voisin kuitenkin sen ottaa mielelläni Lohjalle, mutta veli sen kanssa välillä (todella harvoin) ajelee. Ehkä mä vielä sen salakuljetan sinne ! Ja kyllä, taas silmä lepäs näissä maisemissa. Miksi ihmeessä mulla on joskus ollut todella kova hinku pois täältä ? (Okei, kyllä mä muistan miksi, ja ihan järkeviä syitä ne on olleet.) Ja niin, tulipahan urheiltuakin siinä samassa !







Illemmalla vielä syötiin vohveleita, oon kyllä niin täynnä herkkuja, että tyyliin vyöryän Lohjalle täältä. Varoitan siis Emiä ja Marnaa jo valmiiks, oon pallura. :D






P.S. Jos joku teistä tai teidän tuttavistanne on vailla mopoa, meillä olis nyt sellainen täällä myynnissä ! Vähän ajettu ja hyvässä kunnossa, lisäinfoa saa kysymällä. Ostakaa pois !



On se aikast upee, pakko myöntää.

You May Also Like

0 comments