Hölönpölön

by - 16.36

Suhteellisen pitkän hiljaiselon jälkeen päätin tänne tulla kertomaan jotain viimeaikaisia juttuja, mitä tässä nyt on tapahtunut. Tosin eipä niitä oo oikeestaan kauheesti, pelkästään tyyliin työntekoa ja lagailemista suurimmaks osaks. :D

Eilen meillä oli Tuutorstartti Suomenlinnassa, jossa kokeilimme fuksiaisiin tulevia rasteja. Oli kyllä todella hauskaa, ja fuksit saa kyllä melkosia tehtäviä tehdäkseen. Muistan tosin itsekin fuksiaisista, että siellä kyllä heittäydyttiin kunnolla, joten eiköhän noistakin bailuista saada ikimuistoiset.








Hyvä ratkaisu, kun ei ollut lusikkaa mukana. :D Kiitos sille hemmolle, joka ton mulle taitteli !

Muuten mun aika on kulunut Emin kanssa katsoessa Pretty Little Liarsia, Emi latas Netflixin ni ollaan nyt ihan koukututtu tohon sarjaan. Voi meitä raukkoja. :D Muuten olenkin ollut sitten töissä, ja laskeskellut päiviä niiden päättymiseen. Tj 6 tällä hetkellä, jaksaa jaksaa.


Tulin eilen tänne maaseudun rauhaan kokoamaan ajatuksiani ja ottamaan etäisyyttä kaikesta, sillä oon taas viimeaikoina pohtinut erinäisiä juttuja ja stressannut ihan mielettömästi kaikesta. Tää vaan tekee hyvää välillä olla täällä eikä ajatella niitä stressaavia ja kamalia asioita. Rentouttava viikonloppu siis takanapäin, tosta Tuutorstartista huolimatta.




Huomenna pitäis mennä tuutoroimaan koululle kasiks, sillä uudet oppilaat ilmaantuu kouluumme silloin. Oon kyllä innoissani, mut tietäen huomisen olevan pikkasen rankka päivä, ei se oikeen houkuttais. Jos mä selviin huomisesta, selviin kyllä mistä vaan. Nimimerkillä suoraan koulusta töihin. :D Anteeks jos oon todella väsyny tän viikon !

You May Also Like

2 comments

  1. sulla on tosi kiva blogi ja oot niin kaunis :)

    ♥: http://leave-world.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sinulle ihanista kehuista ! :)

      Poista