Last days in Turku

by - 10.48

Vikat Turkukuvat tulee tässä, ennen kun pääsen taas kirjoittelemaan uusia juttuja ! Ja niitähän riittäis... Pikkasen oon taas laiminlyöny tätä blogia, mut yritän parhaani mukaan näitten miljoonan koulutehtävän parista nipistää aikaa myös tälle.

Perjantaina mulle laitettiin uutta väriä päähän, ja musta tuli taas tummatukkainen. Pikkasen tää kyllä aluks pelästytti kun oli tosi tumma taas, mutta mä tykkään kovasti tästä silti !






Lauantaina mä näin Tessaa, ja käytiin leffassa pitkästä aikaa ! Käytiin katsomassa Turtles-leffa, ja mä pidin kovasti kyseisestä pätkästä. Suosittelen katsomaan ! Leffan jälkeen mentiin vielä yksille Red Hot Chilisiin.





Sunnuntaina lähdinkin sitten jo köröttelemään takaisin Lohjalle, ja odottelemaan seuraavan viikon Fuksiaisia. Niistä lisää seuraavassa postauksessa siis !

Lopuks vähän kuvailuja, kun oli aika upee sumu yks aamu.



You May Also Like

2 comments