Löpinää

by - 23.27

Hellurei ! Tällee luppoaikaa kun on (ei ois mutta vietän silti semmosta, hehheh) niin päätin sitten jotakin turhanpäivästä tännekin taas löpistä. Ei tässä nyt ihan hirveesti mitään oo tapahtunut, että aikamoisen tylsää tekstiä saattaa tulla. Tämmöstä tajunnanvirtausta taas kaikesta päässä pyörivistä jutuista.

Viikonloppu meni ohi hujauksessa, kun oli ihana seura. Oonkin sen ansiosta mennyt täällä kestohymy päällä ties kuinka kauan, oon niin iloinen. Tiätteks, kun pari vuotta sitten kaikki vaan romahti ja luulit ettei mitään hyvää tuu sulle enää koskaan tapahtumaan, sit alkaa pikkuhiljaa niitä kivoja tapahtumia vaan tapahtua. En ois vuos sitten uskonut hetkeekään jos joku mulle ois sanonu, että mä opiskelen Lohjalla liiketaloutta ja että mulla on kaks hyvin tärkeetä ihmistä sitä kokemusta mun kanssani jakamassa, tai että löytäisin kesän alussa ihanan ihmisen ja vielä hyvin hassusta ja omituisesta paikasta. Mikä tuuri. Mä en voi muuta sanoa, kun että vau. (Ja katsotaan vaan huomenna elämä potkii taas päähän, mut mua ei tällä hetkellä kiinnosta. Mä oon iloinen ja onnellinen.)


Eilisen iltapäivän vietin niinkin ihanassa paikassa kuin hammaslääkärissä. Kyllä, luit oikein. Vihdoin ja viimein mä sain sen ajan varattua sinne, ja turns out mun viisaudenhampaissa ei oo mitään vikaa. Multa paikattiin vaan yks hammas. Kaikki se särky yhen reiän takia, ja yli puol vuotta vitkuttelin asian kanssa. Mitä ihmettä Henna. Joskus ihmettelen jopa itse omaa idioottimaisuuttani. :D Toimenpide ei ollut edes kamala, ja aika kivuttomasti mä siitä selvisin. Puol naamaa puutuneena tosin, mutta olipa hauskaa mongertaa omiaan. Sori lohjalaiset hemmot, joille yritin sönkätä jotakin.




Tän päiväset rillosafkat, maistu taivaalliselta ! (ja tuliselta) Lohjan Amarillosta saa kyllä ihan mielettömän hyvää asiakaspalvelua, suosittelen lämpimästi kyseistä raflaa !

Tänään oli pitkästä aikaa koulua (kerran viikossa koulua, mikä jottei !), tuntu tosi omituiselta taas herätä ajoissa kun on tottunut valvomaan ties kuinka kauan. Muutenkin tää koulu tuottaa taas turhaa stressiä, koska meillä olis vaikka ja mitä miljoonaa eri tehtävää jotka pitäis saada tehtyä (esimerkiks 15-sivuinen teoriaraportti aiheesta innovaatioprosessi. Ei nappaa.) plus kun ollaan Jolojen kanssa vielä tossa Network-tapahtumassa (kaikki 7.10. Leppävaaraan ja 9.10. Tikkurilaan !!) niin niitäkin tehtäviä ollaan tässä parhaamme mukaan työstetty. Onneks tuohon tapahtumaan liittyen ei oo enää ainuttakaan tehtävää, pitäis vielä selvitä sieltä itse tapahtumasta hengissä (aikataulu on melkosen tiukka, huhhuh....). Musta vaan tuntuu, et mä hautaudun näihin koulutehtäviin, enkä vietä pian enää sosiaalista elämää kuten ennen. Goodbye opiskelijabileet ja kamut, welcome eristäytynyt Henna !

Huomenna kuitenkin lähen Turkua kohti, sillä siellä olis yhet bileet taas tiedossa, ja loppuviikon vietän äidin pöperöiden parissa. Aion ottaa itteäni nyt niskasta kiinni ja tehdä tuota rapsaa mahdollisimman paljon loppuviikolla, nyt kun oon sinne jumalan selän taakse taas menossa. Onneks ei oo paljoa häiriötekijöitä sielläpäin. :D Ehkä mäkin pääsen jossain vaiheessa tässä lähiaikoina hengähtämään kunnolla ! Sitä päivää odotellessa.

You May Also Like

0 comments