Avautumisia

by - 22.50

Mulla on taas paha olla.


Mä en ymmärrä, mistä tää jatkuva mahakipuilu johtuu. Lääkkeet kyllä auttaa sen aikaa kun niitä otan, ja sitten taas kaikki on hyvin, mutta inhoon tätä silti. Oon nyt päälle neljä vuotta kärsinyt kyseisestä taudista, joka rinnastetaan yleensä refluksitautiin. Tänään aamulla koin henkisen romahduksen, ja taas vaan parkusin sitä, kun mulla ei vaan ikinä voi olla eikä tuu olemaan tavallisesti toimivaa mahaa. Lisäks monet muut asiat on viime aikoina aiheuttaneet mulle itkukohtauksia, tuntuu kun kaikki vaan hajoais käsiin.


Onneks on ihmisiä tukemassa mua, tänäänkin käytiin ostamassa jädeä, niin vähän mieli parani. Ja tuo yks vaan jaksaa olla ihana. En kestä.

Viikkoon ei oikein muuta oo kuulunu ku pikkasta masistelua, ruotsin suullisen harjoittelu tunnilla (meni fucking hyvin, eikä ollu ees sarkasmia !!!), tuutorointijuttuja likon pääsykoevalvontaan liittyen, leffailtaa irtokarkkien ja Avengers-leffan parissa sekä ahaa-elämyksiä kustannuslaskennan tunnilla. Mä osaan jotakin !




Koska mihin Lohja jotain kunniakirjoja muka tarttis... :D




Eilen Heidi järkkäs Halloween-bileet Liedossa mökillään, ja siellä oli kyllä erittäin hauskaa. Ihan loistavaa nauruterapiaa ja paljon uusia kasvoja. :D Gepardi, Suomi-neito ja erittäin uupunut opiskelija/marionette kiittää ja kuittaa !




Ens viikolla ruotsin kirjallinen tentti sekä isänpäiväjuhlimisia. Niitä venatessa !

You May Also Like

2 comments

  1. Mahavammailut on ihan kamalia. Mulla taas veti mahan ihan sekaisin särkylääkkeet ja lihasrelaksantit...ääh. Oli jo niin pitkään hyvä! Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, eiköhän tää tästä taas. :) Voi eikä, tsemppiä myös sulle !

      Poista