Burn out (tai ainakin melkeen)

by - 23.28

Viimisillä voimillani tuun nyt tänne avautumaan kaikesta kiireestä ja hässäkästä...

Tosiaan mun aikaani on rajoittanut huomattavan paljon kaikki kouluhommat, jotka on kasautuneet yhteen viikkoon. Kaikki. Liiketoimintasuunnitelma saatiin tänään palautetuksi (ressi katos sen sileän tien kun se saatiin Ruuskasen laatikkoon) sekä juridiikan tenttiin oon lukenu hullun tavalla. Torstaina pitäis päästä läpi määrällisen tutkimuksen tentistä, ja ens viikolla saada siitä kirjotettua raportti opelle. Lisäks esitetään nuo meiän liiketoimintasuunnitelmat tiistaina, joka onkin sitten tän vuoden vika koulupäivä. Sitä odotellessa ! Kuitenkin mun loma ei oo pelkkää lomailua, sillä mun tulis saada mun työharjoittelurapsa, network-rapsa sekä tuutortuntien merkkaaminen ylös valmiiks tammikuun alkuun mennessä. Eipä ainakaan tekeminen lopu kesken edes joululomalla...

Niin, mitäköhän muuta mun elämään tällä hetkellä mahtaa kuulua... Oon vaan pyöritellyt tota meiän suunnitelmaa päässä, että se on vienyt huomattavan ison palasen mun ajastani. Onneks on näitä kuvia, joista voi vähän muistella, mitä sitä ollaankaan taas tehty.

 Fuck u kustannuslaskenta...

Maanantai alkoikin kivasti lekurikäynnillä ja verikokeilla, kaiken lisäks ihan ylläriverikokeilla. Eipä siinä, ei se mua haitannut. Vedettiin meiän yrityslabran yrittäjyys ja innovaatiotoiminnan loppuesitykset, ja se oli siinä. Toivon mukaan nyt siitäkin kurssista nappastiin ainakin se 10op, enempikin käy. Iltapäivästä palaveerattiin Amarillon kanssa, ja hyvä fiilis jäi ! Loppuilta kulutettiin meiän markkinointisuunnitelman powerpointia tehden toimistollamme.

Tiistaina olikin kustannuslaskennan tentti, jonne heitin sitten rastit kauniisti papereille. Uusinta tammikuussa, jipii... Vähän alko jo kaduttaa, kun toiset on päässy siitä läpi, mut ehkä hyvä näin. Oon kuiteski sen verran perfektionisti, et ykkönen olis ollu kolahdus mulle. Esitettiin tosiaan nuo markkinointisuunnitelmamme, joista saatiin kolmonen (vaan). Iltapäivä meni sitten muuten kokouksen merkeissä.




Keskiviikko puurrettiin liiketoimintasuunnitelman parissa ja ressattiin hiukset melkeen päästä. Illalla otettiin pieni irtiotto ja mentiin syömään Lohjan Amarilloon ilmasta ruokaa meiän luokkalaisten kanssa. Illan kohokohta oli väritystehtävät...


 Tää on sen verran harvinainen näky, et on melkeen kehystettävä !

Torstai meni kans tuon liiketoimintasuunnitelman kanssa (silloin vedeltiin jo oikeesti niitä hiuksia pois päästä, huh) ja illaks tää yks ihana tuli mua piristää tänne. Just what I needed. ♥




Perjantaina otin auton nokan suunnaksi Turun, ja käväistiinkin illalla Hannan kanssa Skanssissa. Hanna tarjos mulle valkosuklaakaakaon, jonka tarpeessa mä tosiaan kiperästi olin. Kiitos ! ♥ Muuten tuo viikonloppu meni juridiikan ja suunnitelman tekemisessä kotikotona, aika ykstoikkosta mut sellasta se mun elämä on tässä ollut valitettavasti... Lisäks sain kuulla ikäviä uutisia meiän Eetuun liittyen, joten ei oo itkukaan ollut kovin herkässä.


 Parasta on kamut, jotka raahaa sut ulos ysin jälkeen irti juridiikan kirjasta ja vie sut jätskille. JOLO♥

Eilen vuokraisäntäni ja pari uutta vuokralaiskandidaattia tulivat katsomaan tätä mun kämppää, ja tuli kyllä ihan jumalattoman haikee fiilis. Alle kuukausi aikaa enää nauttia tästä ihanasta yksinäisyydestä ja avarasta luolasta (kuten tää yks sen mainitsi). En voi jotenkaan uskoa, et oon tosiaan tässä jo vuoden verran asunut. Oon VUODEN verran asunut Lohjalla ylipäänsä. Joskus vannoin, että haen siirtoa heti vuoden jälkeen takaisin Turkuun, mutta nyt on pakko kyllä sanoa, että en lähde täältä mihinkään. Tää on jo osa mua, ja nää ihmiset on ihan parhautta. Jään Lohjalle siis.


Huomenna olis tiedossa Enrique Iglesias @ Hartwall Areena med Hanna. Tuli kyllä pikkasen huonoon aikaan tää konsertti, mut kaipa tästä(kin) selvitään kunnialla. :D Huomista odotellessa !

Loppuun muutama osuva kuva tähän iltaan, jotka kamut lähetti.

 ...Ei löydy sanoja. Hajottaa. xDDD Lob2014Fall, always on my mind. Kiitti Kaltsu

 Ilmeeni kun katsoin Marinaa kustannuslaskennan tentissä ja hajoilin kun en osannut mitään. Sry dudette. :D

Pakko kuulemma hommata tämmöset kun lähen vaihtoon ja toi yks kans. :D Sulosta.

You May Also Like

2 comments

  1. Olipas kiva postaus! Kiirettä pukkaa täälläkin ko joulua ennen on 11-14h päiviä töissä ja kouluhommat pitäis hoitaa sivussa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti ! Huh aikamoisia päiviä, mut onneks joulu on jo pian ! :)

      Poista