Kämppäpostaus (finally)

by - 15.20

Niin no, parempi myöhään kun ei milloinkaan, right ? Nyt kun täältä poismuuttaminen lähenee uhkaavasti (kohta voi laskea jo tunteja), niin oli pakko kuvailla tää luukku vielä vikan kerran. Ihan muistoksi itselleni.

Tää mun Suurlohjankadun kämppä on ollut mun ensimmäinen sellainen kämppä, jossa mä oon oikeesti tosissani viihtynyt ! Kalliista vuokrasta ja vesiongelmista huolimatta tää on aivan täydellinen. Haikein mielin mä tästä luovun, ja paljon hyviä muistoja jää tähän kämppään (luokkabileet ja muut sekoilut ja kokkaamiset). Ja tosiaan tää on yksiö, aika suuri yksiö kuten ehkä kuvista saattaa nähdäkin. Ehkä.



Tässä olis mun pikkuinen eteinen ! Mä tykkään jotenkin tuosta naulakosta tosi paljon, tollanen kompakti. Haalarit yleensä roikkuu just tossa tollee, valmiina bileitä varten. :D Ja juu, nää on melkeen täynnä jo merkkejä, mä en tiiä mihin mä ne seuraavat merkit sijoittaisin...






Eteisestä lähtee tuo puinen ovi, ja sen takana onkin sitten mun kylppäri. Ja kyllä, multa tosiaan löytyy amme. :D En oo kyllä hirveen montaa kertaa sitä käyttänyt, sillä ite en oikeen tykkää ammelillumisesta. Ennemmin tykkään käydä suihkussa vaan. Kylppärissä ei oikein oo mitään säilytystilaa, joten äiti hommas mulle tollasen pikkusen kärrysen tuonne nurkkaan. Sinne nuo sitten mahtuskin kaikki. Ja shampooputelit on ammeen reunoilla. Kompakti !












Tässä on tää the main tila, olohuone/makuuhuone. Mä kyllä tykkään kovasti tästä, tää on tilava ja hyvin mahtuu kaikki mun tavarat tänne. Rakastan yli kaiken tuota ikkunalautaa tuossa, jossa mulla onkin nuo Iittalan kivituikut sekä kuvia kamuista. Sänky mahtu tonne nurkkaan sopivasti, ja tuo sohva vaan on ihanin. Siinä tuleekin vietettyä eniten aikaa. :D Ja oli tietty pakko nuo pehmolelutkin kuvata, en siis tosiaan pidä Hello Kittystä yhtään... :D Ja verhot tosiaan puuttuu, mutta musta ne ei olis välttämättä tuohon oikeen sopineetkaan. Hyvin on mennyt ilmankin !





Sitten tässä on tää mun keittiönurkkaukseni/keittokomero. Tykkään ihan mielettömästi tästä, tää on niin kiva kun ei oo suoraan olohuoneessa tätä keittiötä (kuten Turussa oli) vaan sille on oma tilansa. Tosta ikkunasta näkyy meiän koululle suoraan, hyvä maisema. :D Nuo kukat on Tommi joskus tehnyt mulle synttärilahjaks, ja ne koristaa tuota ikkunalautaa. Lisäks muovailtiin sen kanssa elukoita, joten nekin on päässy tuohon. Toimiva keittiö siis ! Kaikki kaverit kyllä tosta mun jääkaapista valittaa, kun tuo kahva on heidän mielestään väärällä puolella, mut mä oon tottunu tohon jo täysin !




Vikaksi on vuorossa mun suuri parveke. Täällä oli etenkin kesällä ihan supermukavaa ottaa aurinkoa ! Vaikka se olikin melkonen hellepesäke silloin... Tällä hetkellä mä säilytän tuolla mun juotavia kylmässä, kun ei kaikki mahu jääkaappiin. :D Olisin kyllä niin halunnut tuon sisustaa jotenkin kivasti, mutta en sitä sitten koskaan saanut aikaiseksi. Ehkä seuraavassa kämpässä sitten ! Lasitettu parveke on tosijees.

Tästä mä sitten muutan ens viikolla pois, tulee kyllä tosiaan aikamoisen kova ikävä tätä ihanaa suurta yksiötä. Oon ihan mielettömän hyvin tässä viihtynyt, ja haikein mielin luovutan avaimeni mukavalle vuokraisännälleni. Seuraavaa kotia odotellessa ! Tammikuuksi meen tosiaan Emille asustelemaan Marnan kanssa siihen asti, kunnes lähdetään sinne Skotlantiin. Toivotaan, että siellä Skotlannissa on yhtä viihtyisä kämppä !

You May Also Like

0 comments