Flunssaista olotilaa potemassa

by - 18.50

Terveisiä täältä flunssan kourista ! Oon tän viikon vaan maannu kuolleena peiton alla juoden aivan liikaa Finrexiniä ja kaverina nenäsumute. Että sellanen vuoden alku. Mulla ei ihan hirveesti oo viime päiviltä ees kuvia, kun en oo viittiny omasta punasesta nassusta ottaa kuvia. :D


Mä oon nyt asustelemassa Emin tykönä Lohjalla, kun täälläpäin on taas pikkasen ohjelmaa ens viikolla (tuutorointihommaa ja laureamkohommaa pukkaa). Kuten oli tälläkin viikolla ohjelmia. Toisaalta ens viikolla mut voi löytää myös Espoon hujakoilta majailemasta, että oon tällanen kiertolainen nää vikat viikot Suomessa. :D


Äskettäin tässä Marnan kanssa saatiin loistoidis ja värjättiin toistemme hiukset. :D Hope so ei tarvii huomenna kulkee pipo päässä tuolla ihmisten ilmoilla Turussa ja Espoossa (noeivais kyl mä suhun luotan marna !!).


Keskiviikkona me oltiin Tikkurilassa kampusagenttikokouksessa (jep luit oikein, ollaan nykyisin kampusagentteja... I have no idea miks tuo nimi mut kuulostaa aika mielenkiintoselta :D), ja sieltä sitten saatiin rutkasti uutta tietoa. Vaikka puolet tais mennä pikkasen ohi tän flunssaisen olotilan takia. Niisk.


Tänään sitten koettiin tuskaisia hetkiä, sillä multa oli yhtäkkiä Skotlannista lähtenyt se mun kämppä alta. Mulle vaan ilmotettiin onneks uus vapaa kämppä, niin saan sen sitten. Mut aika kurjaa, kun oltais oltu Marnan kanssa vierekkäisissä huoneissa, mut nyt ei sitten ollakaan. Aamu alko vaan niin helvetin huonosti, ärsyttää kun on ton takia niin paljon jo stressannu ja joutu VIELÄKIN tässä vaiheessa stressaa. Toivon mukaan nyt loppu nää stressaamiset, sillä varattiin lennotkin jo Paisleyhyn. Hip hei, täältä tullaan parin viikon päästä !

Eipä tässä muuta kun pitsat uuniin ja nautiskelemaan ! 8)

You May Also Like

2 comments

  1. Voii paranemisia <3 ja onpa kurjaa että tuollainen vastoinkäyminen sattu vielä :// onneksi sait kuitenkin asunnon <3 huii sun lähtö on ihan kohta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kovasti, täällä ollaan taas pikkuhiljaa paranemaan päin ! <3 Niinpä, mut onneks kaikki kuitenkin käänty ihan hyväks, ois ollu kurjaa jos ei olis ollu sitä omaa kämppää/huonetta. :/ Jep, enää vähän päälle viikko !! Jännittää kyllä hurjan paljon :D Kiitos ihanista kommenteistasi ihana Emilia, ilahdutit mun päivääni kyllä melkosesti <3

      Poista