Kuvia ja löpinöitä

by - 0.28

Flunssa tavoitti nyt sit mutkin loppujen lopuks, vaikka kaikkeni yritin... Maanantaina sitten kouluun reippaasti flunssassa. :D Tää sää on kyllä aurinkoinen ja todella keväinen, mut tuo pirun tuuli ei auta yhtään asiaa. Tuntuu et olis tyylii jotain pakkasta sen takia. Tekis mieli vaan heittää farkkutakkia niskaan, mut ei. Ens kuussa parempi sit olla kivat kelit !













Tosiaan ollaan jo kierrelty Glasgowssa pariin otteeseen, ja ens viikolla mennään ihan luokkalaistenkin kanssa sinne kiertelemään ja tutustumaan Kelvingroven museoon. Jänskää ! Ootan oikeesti innolla tota koulunalkua, kauheeta olla vaan toimeettomana tässä ja hengata vaan kämpillä. Meillä olis luvassa ainakin markkinointia (byebye Jamo), psykologiaa (I have no idea miks valittiin sitä :D) sekä Human Resources (henkilöstöhallinto, toivon mukaa saadaa sekin hyväksluettuu ! Pliis Janika. :D). Tän lisäks vois ihan piruttaan ottaa jotain ekstraa, sais muutakin hyväksluettua tyyliin. Katsellaan !

Tähän väliin: mä sain nelkun kustannuslaskennasta. NELKKU ?! Olin valmis uusii sen vielä kolmanteen kertaan, mut jumapliut ! Kelpaa. :D


Ollaan saatu lempinimet "jätskitytöt" kun aina keittiöstä haetaan jädeä. :D
Oltiin luokkalaisten kanssa kiertelemässä Paisleyta ja lopuks mentiin the Unioniin pelaamaan bilistä. Oli kivaa ! :)
Tosiaan mä oon hengannu pelkästään Marinan kämpillä, koska täällä on kivat kämppikset (ja oon niitten kanssa vaan bondannu), ja mun kerros on täynnä saksalaisii, jotka puhuu pelkkää saksaa koko ajan keskenään. Ja pitää koko ajan bileitä. Täällä on rauhallisempaa menoa, mut kattoo sit kun koulu alkaa, että missä sitä luuhaa. :D Kakkoskerroksessa aina bileet !

Ostin uuden koululaukun, tykkään tästä ihan mielettömästi !
Lämpöset sukat Primarkista ♥
Nää lenkkarit on pelastanu mun jalat täällä !!
Uudet converset, I like much ♥
Essien kynsilakka ♥
Primarkhups.
Primarkhups2.
Oon ostellu tässä taas aika paljon kaikkea kamaa, että jo nyt tarttee sen toisen ison matkalaukun. Tai sit jos joku tahtois sen kotiSuomesta tänne raahata tullessaan käymään ? :D (ei pakko) Huvittavaa vaan, että mulla tosiaan on jo ennestään aika paljon vaatetta ja kamaa, ja vielä enempi tartti ostaa sitten. Primark stole my money. :D

Ikäväntunnettakaan ei oo tosiaan ehtiny täällä tulemaan, jostain kumman syystä. Ehkä sen takia, kun oon hengannu koko ajan Marinan kanssa, niin ei sitä oo silleen ees ajatellu kunnolla. Ei se sitä tarkota, etteikö ois ikävä, mut ei oo ehtiny sitä kauheesti miettimään täällä ollessa ja hengatessa. Jossain vaiheessa se varmasti iskee, mut toivon mukaan ei ihan vielä. Terkkuja Suomeen, ihanat ! ♥


Tuli vähän syötyä... KFC:ssä tilattiin joku bucket, eikä sit tajuttu et se oli jumalaton kulho kanaa ja ranui.
Eipä tässä muuta, unirytmi on päin persettä tosiaan niin pitäis varmaan sitäkin yrittää korjailla ennen koulua. Onneks meillä jatkuu tää löyhempi tahti, sillä meillä on kuulemma vaan 2-3 kertaa viikossa koulua täälläkin. Kelpaa ! Kampuskin on tuossa toisella puolella tietä, joten ehtii hyvin parissa minuutissa juosta luennolle (sit kun oppii, missä on mikäkin luokka. Oh my gosh tuo on iso rakennus. :D).

Hiya pals ! ♥

You May Also Like

0 comments