Edinburgh & Alnwick Castle

by - 21.00

Huh nyt pukkais niin paljon kirjoittamisen aihetta (osa jopa hieman syvällisiä), mut aikaa on rajoitetusti. Kouluhommat on vaan yksinkertaisesti saatava eka kunnialla loppuun. Tosin nytkin mun pitäis olla suoltamassa ties mitä tekstiä Wordiin, mutkun en vaan jaksa. Oisko jollain antaa hieman motivaatiopotkua meikäläiselle, tai vaihtoehtoisesti tekis ne tehtävät mun puolesta ? :D Jotenkin muutenkin nää tehtävät vaikuttaa paljon pahemmilta, kun ne pitää kirjoittaa enkuks. Mulla ei oo mikään huippuhyvä enkku, niin pitää aina antaa yhdelle enkkunerolle nää tarkastettavaks. Yks ilta kyllä itsetunto koki kolauksen, kun tää hemmo oli korjannu melkeen koko tekstin mun puolesta. Pisteetään yökirjoittamisen ja aikapaineen piikkiin ne virheet. :D Oikeesti osaan ihan hyvin enkkua !








Ihanaa, kun yks meiän kämppis aina antaa sen blogitekstejä meille tarkistettavaks kirjoitusvirheiltä. Hän on ranskalainen ja sanoo, ettei osaa hirveen hyvin kirjoitella enkuks ja sanoo meiän enkun olevan paaaljon parempaa kuin hänen (suomalaisten englanninkielen taitoa kehutaan täällä jatkuvasti, kuulemma yks parhaimmista yleisestikin). En kyllä hirveesti oo korjaillut hänen tekstiään, joten musta hän kyllä kirjoittaa ihan sujuvasti !











Kuvituksena toimii muun muassa Edinburghin kuvat. Ai vitsi mä rakastuin siihen kaupunkiin. Näin niin jo itseni siellä asumassa ja opiskelemassa siinä The University of Edinburghissa. En kestä, miks mä lähin Paisleyyn enkä Edinburghiin ?! :D (Syy: ei ollut muita vaihtoehtoja, joten koulun piikkiin menee tää erhe). Mä en osaa sanoo miks se kolahti, mut se vaan kolahti. Ehdottomasti jossain vaiheessa elämää tuun vielä palaamaan tuonne. Meillä oli kaiken lisäks ihan kiva hostellikin aivan keskustassa, vaikkei yöunia kauheesti tullutkaan nautittua kun jaettiin kämppä yhteensä 12 ihmisen kanssa... Lontoota varten varattiinkin ihan oma huone. :D Iiks sekin reissu on jo ens viikolla !!!







Eilen oltiin päiväretkellä Harry Potter Castlella, ja vaikken ihan hirveä HP-fani olekaan, oli se vaan aika siistiä olla siellä. Kokeiltiin "lentää" luudilla (otettiin oikeen oppituntikin tästä, oli kyllä hauska :D) ja kierreltiin koko alue. Upeat maisemat, ja näin jälkikäteen kun kuvia katsoo, niin ajattelee taas että "Oonko mä oikeesti ollut tuolla ?!" Lisäks tsekattiin vielä Dunbar sekä Bamburgh Beach. Kesä, tule jo ! Alle keräsin muutaman julkaisukelpoisen otoksen, sori tästä tulee melkosta kuvasoossia taas kerrakseen. :D





















Ei kai mulla muuta, tulin vaan vähän jakamaan kuulumisia ja kuvia. Tää meiän asuntolan netti on niin kusinen, että mulla on menny hermot vaikka kuinka monta kertaa jo siinä ajassa, mitä mä oon tätä kirjoittanu (melkeen koko päivän). Tahon Suomeen takas, siellä oli ainaskin toimiva netti. Vaikka se olikin mokkula. Perhana. Ottakaapa mallia siitä, UWS.

En nää näitä kuvia mun koneelta (netti....) niin toivon mukaan näyttää ihan hyvältä ! Puhdasta arvailua laittaa näitä. Saaks mä jo tulla takas Suomeen, tai saisiks mä ees tosiaan sen toimivan netin tänne, kiitos...

You May Also Like

2 comments