Nike Revolution Eu sekä muuta settiä

by - 19.47

Keskiviikkona mun porukoiden ollessa täällä me käväistiin Glasgow'ssa. Kierreltiin vähän niitä kauppoja ja istahdettiin kahville. Ihana auringonpaiste helli meitä, ja istahdettiinkin ulos kahvittelemaan. Ihanaa, kun näitä aurinkoisiakin päiviä mahtuu mukaan, ettei aina oo pilvistä ja tuule !


Mä oon jo pidemmän aikaa pohtinut ostavani kunnolliset lenkkarit, kun nuo mun Primarkin halpislenkkarit on vähän jo kulahtaneet käytössä (lähes joka päivä olleet jalassa). Päätettiin käväistä Sports Direct-nimisessä kaupassa, jossa oli alennusmyynnit päällä. Löysin nää Nike Revolution Eu-kengät 36 punnan hintaan, ja äiti ja iskä halusivat nää mulle ostaa aikaisena synttärilahjana. Minä kun en ole synttäreitäni viettämässä Suomessa. Mä tykkään näistä kovasti, ja ovat olleetkin jo kovassa käytössä tässä parin päivän aikana.







Meiän suklaasaldo tän viikon jälkeen näyttää juurikin seuraavanlaiselta:


Ei ainakaan vähään aikaan sitten kaivata suklaalevyjä Suomesta, rakkaat ystävämme. :D (silti saa laittaa jos tahtoo, otetaan kyllä aina niitä vastaan !!)

Eilen oltiin yhden kurssin tiimoilta kiertelemässä Glasgow'ta, ja etsittiin erilaisia hyviä tapahtumanjärjestämispaikkoja. The Grand Central Hotel oli mun makuuni: siellä oli tuollainen upea kattokruunu, josta otin sitten "taiteellisen" kuvan. Randomilla. :D


Tänään kesken aamuisen oppitunnin opettaja päätti, että lähdetään katsomaan ulos auringonpimennystä. Se oli upea. Koko meiän kampus tais hullaantua ilmiöstä, sillä kaikki olivat siirtyneet ulos sitä ihastelemaan.

Huomenna suunnataan viikonlopuksi Edinburghiin, tulee sekin kiva kaupunki koettua ja nähtyä. Toivon mukaan selviydytään reissusta ehjin nahoin ja maanantaina taas ahkeraa puurtamista koulujuttujen parissa !


Meiän söpöset höpöset yksisarviset nimeltä Yksi ja Sarvi katselevat tulevaisuuteen huoneen ikkunasta. (Taustalla näkyy meiän ruma opiskelija-asuntola, hyvät maisemat joo. :D)

You May Also Like

0 comments