Birthday girl

by - 17.41

Tosiaan viime tiistaina tuli sitten taas täytettyä vuosia. Vuosi on menny ihan jumalattoman nopeesti, enkä oikein vieläkään sisäistä, mitä kaikkea siihenkin on lukeutunu. Vuosi sitten en todellakaan ois uskonu, että oon vaihdossa tai että mulla on maailman ihanin poikaystävä. En ois uskonu, että mun luokkatovereista tulis näin hyviä ystäviä, ollaan muutaman kanssa melkonen tiimi. Olin paljon ujompi enkä oikein uskaltanu tehdä mitään radikaalia. Oon jotenkin avoimempi kaikelle.


Vuodessa asiat tosiaan voi muuttua. Oon mielestäni myös jonkin verran kypsynyt, aikuistunut. En oo sellanen levoton sielu enää, vaan oon oikeesti alkanu miettiä jo tulevaisuutta. Joskus silloin nuorempana olin sitä mieltä, että 25-vuotiaana viimeistään pitäis olla tyyliin kihloissa ja seurustellu tulevan miehensä kanssa muutaman vuoden ja sitten 28-vuotiaana naimisissa ja eka lapsi ulkona ja omakotitalo. Nyt kun nää on ihan muutaman vuoden päässä, en oikein näe itteäni vielä äitinä. Suoraan sanoen en ole vielä valmis siihen hommaan. Huh kun nuorella Hennalla on ollu kiire. :D Tietty kolmeenkymppiin on vielä aikaa, että voihan se mieli muuttuakin. Tänhetkiset realistiset tavoitteet on päästä täällä ulkomailla koulusta kunnialla läpi, valmistua tradenomiksi ja saada joku kunnollinen työ. Nämä olkoon siis lähitulevaisuuden tavoitteet tällä hetkellä. Niin, ja tietty selvitä sinne Suomen kamaralle täältä puolentoista kuukauden päästä (iiks, niin pianko jo ?!).

Just puhuttiin Hannan kanssa, että aika on menny ihan tuhottoman nopeeta. Se kun lähtee Suomeen jo ens viikon tiistaina. Silloin joskus alussa aattelin, että kun Hanna lähtee takas Suomeen, on se merkki siitä, että mekin lähdetään piakkoin ja päästään takas Suomeen. Ja nyt se tapahtuu. Herttinen. :D

Riemuidiootti, kun löysin random palloja keskeltä tietä Glasgow'ssa. Hyvää synttäriä mulle. :D

Kuvat on meiän perjantai-illasta, kun juhlittiin eka täällä ja siitä stten lähdettiin Glasgow'hun tanssahtelemaan Bamboohon. Melkosen upee ilta, jää kyllä miesmuistiin pitkäksi aikaa. :D Kiitos seuralle !

You May Also Like

2 comments

  1. Kivoja kuvia! Paljon onnea näin vähän myöhään :D♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti ! Mut parempi myöhään kun ei milloinkaan, eiks se niin mee ? :D ♥

      Poista