Boom boom

by - 0.26

Phuuh ! Vihdoin ja viimein voin sanoa, että vähäks aikaa on nyt raportit ja esseet kirjoteltuna. Tosin ei tää tahti tästä mitenkään löyhemmäksi muutu, sillä ois kolme deadlinea vielä plus yks kunnon koekin tiedossa ens kuussa. Niitä odotellessa... Jos musta ei kuulu mitään, niin älkää ihmetelkö.


Mä sain kuulla hieman ikäviä juttuja Suomenmaalta, niin ei oo hirveesti ollu positiivisuutta ilmassa. Tekis mieli kertoa teille kaikki, mut mä en oikeesti uskalla. Kehen sitä nykymaailmassa voi enää oikeesti luottaa ? Tän tilanteen jälkeen en tosiaankaan osaa sanoa.


Huomenna tiedossa ryhmäesitelmä koulun tiimoilta. Tää koko viikko on ollu koulun saralta yhtä esitystä, sillä mä pidin tänään ihan yksinkin esitelmän koko luokan edessä. Jotenkin mä en ees pelänny tota koko tilannetta, kun mä tiesin, että nuo ihmiset on vieraita enkä todennäköisesti tuu heitä ikinä enää näkemään. Paitsi ehkä sen yhen suomalaisen. Damn. Oon heittäytyny lunkiks täällä, just kirosin ettei koulu täällä vois vähempää kiinnostaa ja panostustaso on ollu siinä viidenkympin yllä ja alla vuorotellen. Tänäänkin vasta hommattiin tuo yks kirja, hyvä me. Panostus ja kiinnostus tosiaan miinus viissataa.


Putsasin just kännykkääni, ja voi luoja mitä vanhoja biisejä sieltä löytykään (kiitos lukioajat). Olikin jo aika pikkasen karsia noita vanhoja biisejä uusien tieltä. :D

Ihan pian täytän taas vuosia ! Bileistä ei oo vielä tietoakaan, mutta kyllä mä haluisin jonkunnäköiset pitää näitten kämppiksien kanssa. Ois kiva tosiaan lähteä vaikka Glasgow'n yöhön taas, eihän siitä oo ku reilu kuukausi kun viimeks ollaan baarissa käyty... Jaa mitenniin vähän jääny tää bailaus täällä ? :D

#belfie
Lauantaina päästään reissulle Newcastleen, tulee sekin kaupunki nähtyä. Se olikin to see-listalla, joten aika sopivasti just järjestivät reissun sinne. Silti on niin monta paikkaa vieläkin, joissa haluis käydä. Mut aika loppuu valitettavasti kesken. Ehkä jonain päivänä palaan tänne ja koluan ne loputkin läpi. Just thinking...

Oon vihdoinkin päässy johonkin tulokseen tän mun kuontalon kanssa. Tosin vähän tulee vielä muutoksia näihinkin tuloksiin, mutta hiusten leikkaus on jo mietittynä. Paluuta odotellessa.


Kuvituksena löytyy randomotoksia Lontoosta. En oo ehtiny ees kunnolla kuvailla täällä tällä viikolla, vaikka tää sää on ollu mitä mainioin ja aurinkoisin. Kyllä, luit oikein. Tänäänkin mentiin tuolla pelkillä neuleilla, että kyllä se kesä tännekin taitaa jo tulla.

Note to self: Jos sitä vähentäis kolan juontia... Nimimerkillä yhteensä kymmenen tölkkiä jääkaapissa venaamassa. No mutta, ne on auttanu mua näissä koulujutuissa. :D Ehkä noitten jälkeen vähennän (haha joo varmasti).

You May Also Like

0 comments