Nää vuodet ollu tuulisii

by - 18.09

  





Kuvat: Marna

Täs ois näitä ekoja kuvia mun synttäripäivältä. Vitsit et oli todella kiva ilma, kesä alko just tuolloin kuten viime postauksessa kerroinkin. Nytkin täällä on tosi lämmintä, toivon mukaan kestäis vielä pitkään. Ikinä ennen ei oo mun synttäripäivänä ollu noin lämmintä, oli kiva viettää kerrankin lumetonta synttäripäivää. :D

Ai vitsit mä niin tykkän noista mun popoista ! Sen lisäks et ne on ihan törkeen upeet (ei kauheesti pitäny empiä ostaako vaiko eikö, paitsi sitä rahaa ofc) ne on myös ihan sairaan mukavat jalassa. Jokaisen pennin arvoiset siis, tällä hetkellä taidan käyttää noita kaikkista eniten. Ja kenkiin liittyen: miten jotkut Adidas Superstarsit voi olla taas muodissa ?! Multa löytyy sellaset valkoset kultasilla raidoilla, käytin ne ihan loppuun joskus kun olin vaan kiintyny niihin niin kovasti. Mut silti, ne sai kyllä jäädä historiaan, enkä aio ottaa osaa tähän uudenvanhaan muotivillitykseen enää ja kaivaa niitä esille. :D Ne uudet dipatut Superstarsit näyttää kans musta ihan törkeen rumilta. Mielipidekysymyksiä tietysti nämäkin. :)

Tänään ois vuorossa sitten Glasgow'n yöelämä ilmeisesti, viimoset roposet menee sitten sinne. Kelan tukia odotellessa (10 päivää).

You May Also Like

2 comments