Viime päivien ostoksia ja löpinöitä

by - 3.51

Terve kaverit ! Meikäläinen kotiutui Lontoosta ehjin nahoin. Meinas jäädä kokonaan välistä koko reissu, kun sairastuin johonkin mahapöpöön just päivän ennen reissua... Onneks päätin siitä huolimatta lähteä reissuun, oisin kyllä katunu suuresti jos oisin jättäny välistä. Lontoon kuvia on todella paljon, ja oon ehtiny jo muutamia käymään läpi. Lättäsen ne kuulumiset tänne sitten jossain vaiheessa ens viikkoa, kun ehtii. Ois muutamia kouluhommiakin tuossa rästissä... Emmä vaan jaksais. :D

Kuitenkin aattelin tulla esittelemään hiukan mun ostoksia tänne. Niitä kun on taas riittänyt tähän huhtikuuhun jo aivan tarpeeksi... (äitiannarahaa) Nää kaikki on kuitenkin tullu tarpeeseen mulle, joten päteviä ostoksia kaikki !




Nää kengät kun näin niin olin myyty. Nää ei todellakaan oo mitään normaalia multa, kun eniten käytän tummia värejä, mut nää kyllä toimii ! Oon tykästyny näihin todella kovasti, ja sain vielä opiskelija-alennuksen näistä. Sen lisäksi hyvää asiakaspalvelua Schuh-kaupasta. Kelpaa !

Mä en oo ikinä ollu mikään merkkiuskollinen, ja nyttenkin multa löytyy ne mun Niket ja nää Adidakset. Adidakset on mun jalalle parempi vaihtoehto, kun oon periny meiän äidiltä tän leveen lestin. :D Näillä on supermukava kulkea siis ! Ne Niket on pikkasen soukemmat, mut nekin on mukavat jalassa. Nyt on siis kahet popot, en tartte enää uusia lenkkareita täältä siis. :D



Mulla oli aikeissa ostaa uus hajuvesi, kun mulla on tosiaan täällä mukana vaan tuo mun VS:n Body Spray ja pikkuinen hajuvesi. Tätä kun haistoin ekaa kertaa, olin myyty. Ihanan kesäinen !


Primarkista hommasin parilla punnalla uudet arskat ja ohkaisemman huivin ton Gina Tricotin harmaan tilalle. Tulee pikkasen kuuma aina siinä meinaan. :D



Tänään satuttiin kävelemään Paisleyssa Sports Direct-nimisen kaupan ohi, ja nähtiin se "varastontyhjennys"-teksti. Mentiin välittömästi sisään, ja lopputulos oli tää. Ostin siis tuollaisen ison bagin, johon saa kamoja kun lähetään taas reissuun (Manchester ja Liverpool vapiskaa !). Sen lisäks ostin tollaset juoksuhousut (finally), joita oon jo jonkin aikaa halunnut salihousuiks ja yleensäkin nuo on supermukavat jalassa. Samoin nuo shortsit, I love it. Repäisin ja valkkasin vielä pinkit, tiedä sitä sitten oliko oikea ratkaisu. :D (Oli kuulemma)



Lontoosta lähti Victoria's Secretiltä mukaan nää Body Sprayt ja parit täydelliset rintsikat. Mentiin oikein siihen mittaukseen, ja sain tietää ihan oikeen rintsikkakokoni. Hävettää sanoa, mut oon käyttäny aivan vääränkokoisia rintsikoita ties kuinka kauan. :D Tuo tuli siis tarpeeseen ! Onneks Manchesterista löytyy kans VS, niin sieltä sitten hommataan vikat tavarat. Mun listalta löytyis ainakin alkkarit ja meikkilaukku.


Meiän keittiö näytti ekaa kertaa ikuisuuteen puhtaalta. Meiän ranskalainen kämppis oli viettäny pääsiäistä yksinään täällä, joten hän oli päättänyt siivota oikein kunnolla. Kiitos ihan superisti ! Kyllä loksahti leuka, kun ekan kerran käväisin tuolla. :D


Koska ei jaksa käydä kaupassa, niin sovelletaan vähän ateriaa ! Tää oli superhyvää, ja uppos kyllä rankan Lontoonreissun jälkeen erittäin hyvin.


Mun mustelmapolvet Lontoon jäljiltä. Mulla venähti polvesta nivelside, joten en oo tässä tiistaista lähtien päässyt kunnolla kävelemään. Kylmägeeliä määrättiin lääkkeeksi sekä lepoa, joten nyt otetaan sitten iisisti. Inhottavaa vaan tuollainen kipu. :/Spotatkaa Minion-sukat. Se puku on ollu mulla kans kovassa käytössä täällä, ihan sairaan mukava. Kämppikset aina kysyy, että "Mis se sun minion-puku on ?!" jos mulla ei oo sitä päällä. :D








Perjantaina Jenni tahtos lähteä Glasgowiin syömään ja etsimään lisää banksyja, ja me lähdettiin tietysti messiin ! Harmittaa, kun se joutuu lähtemään jo maanantaina täältä, kenen kanssa me sitten puhutaan suomea ?! :( Siitä on tullu kuin sisko meille täällä ollessa, joten tuntuu et osa perheestä lähtee pois. Onneks Tampere ei oo kaukana Lohjasta !


Tänään vedettiin vielä överimätöt China King Buffetissa, suosittelen lämpimästi ! Löytyy Glasgowista ja buffetin saa opiskelija-alennuksella johonkin kuuteen puntaan. Me kuitenkin valittiin Happy Hour kun luultiin, että syötäis kauemmin kuin tunnin verran, mut meitä velotettiin vaan kaheksalla punnalla, et ei sekään paha oo. :D Ennen täältä lähtöä on kyllä pakko käydä tuollakin ruokailemassa.

Ens postauksessa sitten Lontoosta kuvia, niitä tulikin räpsittyä yli tuhat kappaletta... Tiiättekö, kun jokaisesta kohteesta pitää ottaa vähintään kolme kuvaa, jos joku aikaisemmista menikin pieleen, niin niitä sitten on kiva katsella tällee jälkeenpäin koneelta... :D Esimerkiks Tower Bridgestä mulla on yhteensä kakskyt samanlaista kuvaa, kun sellainen punainen kerrosbussi ajoi siitä yli just sopivalla hetkellä. Näin. :D

Enää kymmenen päivää mun synttäreihin, jauu !

You May Also Like

4 comments

  1. Kivan erikoiset kengät :) Ja mulla on kans tuota Marc Jacobsin Daisya, tosi hyvää! Kannatti varmasti lähteä reissuun sairastumisesta huolimatta. Lontoo on vaan niin ihana kaupunki<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ! :) Joo se on todella ihanaa, ihanan kesäinen (kunhan nyt se kesä vielä saatais tännekin. :D) Se kyllä on, tykästyin kovasti <3

      Poista