Follow me !

by - 16.05

Huomenna ois sitten se päivä, kun minunkin suosima Blogilista.fi lopettaa toimintansa. Harmittaa kyllä, tykkäsin siitä niin kovin. :( Mut ei hätää, pystytte kamuseni mua seurailemaan myös muuta kautta ! Tässä muutama esimerkki.


Tätä mä oon nyt ahkerasti viime päivinä alkanut käyttämään, ja alkanut pikkuhiljaa oppia käyttämään. Kauheen kätevä ! Suurin osa mun seurailemista blogeista löytyy kans täältä, niin pääsen helposti lukemaan uusimpia postauksia.


Tästä mä sain tietää vasta vähän aikaa sitten (noloo) ja päätin sinnekin blogini lisätä. Toivon mukaan sitäkin kautta tulee uusia seurailijoita ! :) Itse en vielä ole päässyt sisälle tuohon, mutta vaikuttaa ainakin helpolta. Siitä se sitten lähtee !


Tää on suht uus tuttavuus kans, mut aika hyvin siihenkin on jo tottunut.


Tänne mä päivittelen ehkä aktiivisemmin kuin edes blogiin. Se on vaan niin helppoa ja vaivatonta lisätä kuva siltä istumalta, kun sen otat. :D


Tätäkin tulee suht usein päiviteltyä, nyt kun oon päässyt siihen touhuun kunnolla sisään (kiitos UK). Turhaakin turhempia aatoksia siis tännekin päivittelen, welcome. :D


Täältäkin mut löytää, päivittelen silloin tällöin kun jaksan ja oon inspiroituneella tuulella.


Sama pätee myös tänkin kanssa, otan jotain kivoja asuinspiraatioita yleensä tuolta. Tosin suht usein ne ei päädy kuitenkaan kameran muistikortille, en oikein vielä osaa tällasia "asukuvia" ottaa. Ehkä joskus.. :D


Tää on niin vanha tää blogi täällä, mut sinnekin yritän välillä päivitellä. Viimeks eilen taisin käväistä. :D

Joten pidemmittä puheitta, tervetuloa seurailemaan ! :)


Tässä pohditaan, minne tämän portin sisälle johtava polku johtaakaan...

You May Also Like

0 comments