"Jos sä oot onnellinen, mä oon onnellinen."

by - 12.00



Tänään, 7.5., rakas ystäväni (paras sellainen) nimeltään Hanna täyttää huimat 23 vuotta. Kaikkea huimaa ja hauskaa on ehtinyt noina vuosina tapahtua, mutta valitettavasti oon tämän mahtavan naisen tuntenut vasta vuodesta 2008 (7 vuotta ! Hurja kuinka aika menee nopsaan). Näiltä seitsemältä vuodelta on tullut hurjan paljon kuvia otetuksi, ja ajattelin jakaa nää kuvat pienten esittelyjen kera... Ihan sen takia, koska Hanna on ihkuin (tsihihi). >:D


Vuosi oli 2009 ja aika juhannusaatto. Oltiin Hannan tykönä kaksistaan, sellaset yökyläilybailut vain tytsyjen kesken ja saunan sekä siiderin kera. Ah tuo talo oli kyllä mahtavin ikinä !


Vanhojentanssit koettiin yhdessä...


...kuin myös niiden jatkokekkeritkin !


Silloin kun täytin 19, oli hurjat bileet Night Club Marilynissä (tutummin Lynissä). Parhaimmat synttäripippalot ehkä ikinä, ja seuraava päivä meni armottomassa krapulassa. :D Ja tietysti Hanna oli näissä bailuissa messissä ! Me ei hirveen montaa kertaa oltu ilman toista bailaamassa, ja saatiinkin lukiossa lempinimiks bailuelukat. ;D


Lakkiaiset vuonna 2011. Tuota päivää oltiin venattu: vihdoin ja viimein saatiin nuo valkoiset upeet lakit päähän, jotka voitais sotkee sitten joka vappu (mulla oli likainen jo ekan vapun jälkeen :D).

Lukioaika oli yhtä ylä- ja alamäkeä, ja Hanna silti pysytteli siinä mun vierellä. Taidettiin jakaa aikalailla kaikki jutut keskenämme: seurustelujutut (haha seurusteltiin aina samaan aikaan ja tyyliin ne pojat oli aina toistensa kamuja :D), kaikki tyttöjenjutut, koulujutut, salaisuudet jne jne. Mä muistan kun ihailin jo silloin sitä, että Hannaa ei kiinnostanu muiden mielipiteet: hän teki miten hän ite halus ja piti päänsä joka tilanteessa. Hänellä oli (ja on edelleen) vahvat mielipiteet melkein jokaisesta asiasta, eikä hän pelkää niitä ilmaista tilanteiden tullen. Sellainen ihminen minäkin haluan jonain päivänä olla !

No, mitä sitten tapahtui lukion jälkeen ?


Päästiin kummatkin opiskelemaan ammattikouluihin, tosin eri aloille ja eri kouluihin. Ei se kuitenkaan meiän suhdetta haitannu, sillä satuttiin muuttamaan yhteen (hahahah kuulostaa hyvältä :DD) Turkuun aivan ihanaan kaksioon. Se helpotti kummankin koulumatkaa, ja päästiin tietty kokemaan yhteiselon ihanuudet. Koska hei, pitäähän parhaiden ystävien asua yhdessä ainakin kerran elämässä ennen, kuin muuttaa yhteen jonkun miekkosen kanssa ?


Kakku on maistunu joskus myös, Hello Kitty-lautasesta päätellen mun synttärikemuissa. :D Tässä siis mun kohtalontoveri, joka ei myöskään liho mihinkään vaikka kuinka söis ties mitä herkkuja !


Ollaan monenmonet kerrat oltu laivareissuilla yhessä, joku vuosi taidettiin olla ihan jatkuvasti, tyyliin kuuski kertaa vuodessa. :D Laivareissut oli aina niitä parhaimpia, muistan vieläki kaikki randomit discoista ja hyttibileet yms. Ah, parhautta. Koskas lähdetään uusiks, Hanna ? :D Mä muistan edelleen sen hirveen vaaleenpunasen vadelmamaitolikööripullon, jota ei ikinä juotu loppuun, kun se maistu niin pahalta...



Juu se oli Hanna, joka autto mua muutossa (lue: pakkas kaikki mun astiat, koska oon vähän tumpelo... Ehkä se oli parempi niiden lasien puolesta. :D) Koko puolentoista vuoden elämä pakattiin moneen muuttolaatikkoon, ja lähin ajelemaan 18.1.2014 kohti Lohjaa ja jätin Turun taakseni. Kämppää edelleen kaivaten </3 Parhaimmat bileet. Satakunnantie always on my mind.


Hanna on yltiömäinen Minion-fani (tais olla Stuart, se yksisilmäinen keltainen pallero, josta se tykkää eniten, ks. kuva). Muthei, niin olen minäkin. Tosin Hanna taitaa olla meistä se suurempi fani, siltä löytyy ties mitä Minion-tavaraa ympäri sen ja Vilin kämppää. :D Söpönen ♥

Ja tosiaan, siinä on pariskunta joka on puhdasta kultaa ! Mä muistan edelleen sen, kun nää kaks alko seurustelemaan. Voi että siitäkin on jo muutama vuos aikaa. :D Kaiken lisäks tää herra on meikäläisen kamu, niin ei oo ollu mitään awkward tutustumisjuttuja tyyliin (vai oliko ?! Emmä muista :D).


Ruisrock 2013. Extempore lähtö, kun sattu töistä vapaapäivä just tuolloin. :D Ihan mahtibileet ! Huomatkaa noi upeet kokistarrat, mulla on edelleen se tallessa jossain.


Akateeminen Aurajokilaivuritutkinto 2014. Tänään juhlitaan vuoden 2015 samaista tapahtumaa, joten pidä erittäin hauskaa, Hannaseni ! ;) Ja kyllä, me osataan nää yhteiskuvat varsin hyvin... Onnistutaan aina ja sillee. :D


Näitä kyllä löytyis, mut ehkä mä jätän tän vaan tähän ettette kaikki järkyty meistä. :D (Ellette sit jo oo järkyttyny, sori kamut.)


Vappu 2014 ja Minion-pallot. Toinen niistä selvis ihan kotiinkin asti, toinen päätti lähteä taivaan tuuliin. Ja eka vappu ikinä, jolloin vedettiin haalarit päällemme ja bailattiin niitten kanssa ! Voi niitä merkittömiä haalareita... :D


Weekend-festivaalit 2014. Randomilla törmättiin, ihan ku kohtalo ois johdattanu tyyliin. :D Erittäin erinomaiset bailut, ja tänä vuonna uudestaan ihan konkkaronkalla. ;)


Me kummatkin opiskellaan tällä hetkellä ammattikorkeakoulussa, tosin taas eri aloja eri kouluissa ja vielä eri paikkakunnilla. Kuitenkin mä hypin aika usein Turussa, koska siellä on vaan kieltämättä ne parhaimmat bailut (Helsinki, et tuu ikinä olee ykkönen näissä. Sorge.) Huomatkaa eriväriset haalarit. ;) Ollaan joskus ihan läpällä mietitty, et kun pariskunnat vaihtaa aina jotain lahkeita merkiks siitä, et seukkaa eri alaa opiskelevan kanssa (mulla ei oo mitään järkee tässä kun on samaa alaa opiskeleva poikkis ja Hannan poikkis ei opiskele tällä hetkellä), et jos me vaihdettais tyylii jotai hihoja keskenään. :D Tää on jääny vielä pelkästään mietintätasolle. Ehkä jonain päivänä...

Kaiken lisäks lähdettiin vaihto-opiskelemaan samaan aikaan (joo tää oli sit jo jotain kohtaloo :D). Tosin eri maihin (mä Skotlantiin, Hanna Espanjaan). Miten sattuukin, et aina koetaan nää jutut yhtä aikaa ? Ihan älyttömän siistiä. :D Eipähän oo tarvinnu toisen ikävöidä toista Suomessa katsokaas. ;) (Muuten kyl on ollu ikävä ofc.)



Enrique Iglesiaksen keikka vuoden 2014 joulukuulta ja tuorein yhteiskuva meistä. Meitä on jo lukioajoista yhdistäny kyseinen herra (oltiin truu faneja), ja se on se "meiän juttu"- aina, kun Enriquen musa alkaa soimaan, tulee Hanna mieleen automaattisesti. :D Ja joka kerta kun joku herran biisi tulee baarissa, ollaan tanssimassa tanssilattialla. Ihan sama vaikkei siellä ois ketään muuta. Me ollaan oltu jokaisella herran Suomen keikalla, eikä ikinä oo ollu pettymys. Ja jokaselta keikalta löytyy paita muistona !

Kaiken kaikkiaan Hanna on mun paras ystävä, koska:

♥ Hän on mahtava ihminen.
♥ Hän uskaltaa sanoo mulle vastaan, jos oon tekemässä jotain tyhmää (ja vältän tekemästä tyhmyyksiä)
♥ Saa mut ulos niistä tyhmyyksistä, jotka kuitenkin oon menny tekemään (hups, sori).
♥ Yhtä hullu ja pölö ja hassu ja huumorintajuinen kuin minä.
♥ Paras valkoinen valhe: aina teineinä jos lähdettiin johonkin, niin sanottiin porukoillemme tyyliin et mennään toistemme luo yöks tai muuta vastaavaa. Ja hauskinta oli se, että mun porukat oli aina hyvin vakuuttuneita, jos sanoin et olin Hannan kanssa jossain. "Joojoo mee vaan !" "Jaa Hannan kanssa muutat kimppaan ? No sitten !" :D
♥ Hän välittää aidosti ja kuuntelee mun murheita. Muistan sen Himoksen reissun niin elävästi: "Jos sä oot onnellinen, mä oon onnellinen."
♥ Hän jakaa kaikki ilot mun kanssa, ja iloitaan toistemme puolesta.
♥ Parasta bailausseuraa, aina valmiina tanssimaan ! ;)
♥ Mun tulevan ekan lapsen kummi ja mun kaaso häissä. Just in case osaat varautua näihin sitten tulevaisuudessa, Hanna. ;D
♥ Juoruamishetket teen/kaakaon ääressä Hannan tykönä. Parhautta. Nyt kun asutaan kauempana toisistamme, näitä hetkiä osaa arvostaa ihan eri tavalla kuin ennen.
♥ Yksinkertaisesti vaan paras ihminen koko maailmassa. No words needed.


OIKEIN IHANAA JA RAILAKASTA SYNTYMÄPÄIVÄÄ SULLE, IHANA HANNASENI !! ♥

P.s. Bailataan sitten, kun tuun takas Suomeen. ;)

You May Also Like

0 comments